کد خبر: ۲۰۱۰۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
پزشک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: MRI انجام شده روي پاي عاليشاه نشان از پار‌گي همسترينگ دارد.
به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، پزشک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: MRI انجام شده روي پاي عاليشاه نشان از پاره‌گي همسترينگ دارد. اين پارگي در همان عضله ولي در بخش ديگري از آن روي داده و ارتباطي به آسيب‌ديدگي قبلي وي ندارد. البته از نظر پزشکي يک قانون است که احتمال بروز اين آسيب‌ديدگي در عضله‌اي که قبلا دچار آن بوده تا مدتي بالا خواهد بود.

البته پارگي عضله همسترينگ عاليشاه تفاوت ديگري هم با آسيب ديدگي قبلي وي دارد. دفعات قبل پاره‌گي کامل بود اما اينبار اتصال در بخش‌هايي وجود دارد و پاره‌گي بريده بريده است و خفيف‌تر محسوب مي‌شود.کادر پزشکي پرسپوليس با اعلام اينکه عاليشاه در بازي با سپاهان حضور ندارد، عنوان کرد که اين بازيکن بايد چند هفته‌اي برنامه‌هاي درماني از جمله فيزيوتراپي را دنبال کند.

* با پيش بيني کادر پزشکي پرسپوليس مبني بر اينکه مهرداد پولادي امروز از نظر تنفس مشکل نخواهد داشت، اعلام کرد؛ وي از امروز با وجود دردي که خواهد داشت، تمرينات را از سر مي‌گيرد.

بنابر اعلام کادر پزشکي تيم، درد ناشي از ضربه وارده ممکن است تا چند روز ديگر همراه بازيکن باشد اما با توجه به روند طي شده به نظر مي‌رسد که عوارض ديگر مانند مشکل تنفس تا امروز برطرف شده باشد. پولادي قبل از تمرين معاينه مي‌شود و بسته به شرايطي که دارد، تمرينات را به صورت اختصاصي يا با تيم آغاز مي‌کند تا براي بازي با سپاهان آماده شود. کادر پزشکي پرسپوليس همچنين درباره آخرين وضعيت مهرداد کفشگري اعلام کرد: او تمرينات خود را با آتل و به شکل دويدن آغاز کرده است و طبق برنامه قرار است از هفته بعد اندک اندک به جريان تمرينات گروهي باز گردد.

* بازيکنان پرسپوليس براي تمرين امروز بايد تا ساعت 14:30 در درفشي‌فر حاضر شوند و تمرين از ساعت 15 آغاز خواهد شد. بنابر اعلام مسئولان تيم فوتبال پرسپوليس، درهاي تمرين امروز باز خواهد بود و تمرين پشت‌ درهاي بسته، طبق برنامه هميشگي از دو روز قبل از بازي و طي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه انجام خواهد شد.

گفتني است؛ تيم فوتبال پرسپوليس از هفته بيست و پنجم مسابقات ليگ برتر فوتبال (جام خليج فارس) روز جمعه از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي به مصاف سپاهان مي‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها