کد خبر: ۲۰۰۹۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
یکی از مشکوک‌ترین انتقال‌های بازیکنان ایرانی به خارج از کشور طی چند سال اخیر پس از صعود ایران به جام‌جهانی با کارلوس کی‌روش زمانی‌ به وجود آمد که سرمربی پرتغالی تیم ملی از کیفیت لیگ ایران انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، این اتفاق در حالی رخ داده که چند روز پیش هم برای سید جلال حسینی از قطر پیشنهادی رسید. در همین حال انتقال پژمان منتظری به ام‌صلال قطر حرف و حدیث‌های فراوانی را به دنبال داشت به طوری که گفته می‌شود مدیر برنامه‌های کی‌روش به نام کاروالیو که فردی پرتغالی - کانادایی است در این انتقالات نقش داشته است. روز گذشته یکی از نزدیکان پژمان منتظری گفت: «پژمان از چین هم پیشنهادی جدی داشت که این پیشنهاد هم از سوس کاروالیو برای او آمده بود. اما کی‌روش رسما به پژمان گفته است به چین نرود و برای این که بیشتر در چشم باشد پیشنهاد قطر را قبول کند. حتی پیشنهاد تیم چینی بیشتر از پیشنهاد قطر بود.»


در همین حال شنیده می‌شود که کی‌روش به برخی از ملی پوشان توصیه کرده برای این که بیشتر در چشم باشند فوتبال‌شان را در لیگ ایران ادامه ندهند! در هر حال كي‌روش با غيبت‌هاي طواني‌اش و حضور پررنگ در خارج از ايران، ليگ‌هاي ديگر را بيشتر مي‌بيند تا ليگ كشورمان را.


با نگاهی به سایت ایجنت‌های فیفا به راحتی می‌توان اسم پژمان منتظری را در لیست مدیر برنامه‌های کی‌روش دید. همچنین طبق گفته یک منابع آگاه انتقال نکونام به کویت و پیشنهاد تیم قطری به سیدجلال حسینی از سوی کاروالیو شكل گرفته است.


جالب است بدانيد انتقال قوچان‌نژاد از استاندارد لیژ به ونکوور کانادا در لیگ ام.ال.اس را با تایید کی‌روش و انتقال مدیر‌برنامه‌هایش شكل گرفته است. حال این که حضور یک مربی خارجی در راس تیم ملی و دلالی مدیر‌برنامه‌های او چه قدر با وجدان کاری ما ایرانی‌ها هماهنگ است به کنار ولی چیزی که درست از آب در آمد حرف‌های قلعه‌نویی است که این دست انتقالات در لیگ کشورمان را مشکوک دانسته بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها