کد خبر: ۲۰۰۷۲۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: عدد و ارقام و زدن گل صدم برايم اهميتي ندارد.
به نقل از سايت باشگاه استقلال، آرش برهاني از ارزش يک امتياز بازي با ذوب آهن صحبت کرد. وي گفت:ما براي کسب 3 امتياز مقابل ذوب آهن به ميدان رفتيم اما شرايط مان براي اين ديدار واقعا سخت بود با اين حال در روزي که روزمان نبود توانستيم به تساوي با ارزشي دست پيدا کنيم،يک امتيازي که در سرنوشت قهرماني آخر فصل خيلي به ما مي تواند کمک کند.

به نقل از فارس، مهاجم استقلال در خصوص حضور ثابتش در اين ديدار گفت:هميشه سعي کردم براي استقلال مثمر ثمر بازي کنم.متاسفانه در اين ديدار مصدوميت خسرو و گلي که خورديم ما را خيلي غافلگير کرد تا طبيعتا من هم مثل بقيه بچه ها نتوانم کاري انجام دهم.با اين حال اميدوارم بتوانم در بازي هاي بعدي براي استقلال گلزني کنم.

برهاني در پاسخ به اين سوال که فکر نمي کند زدن گل صدم او طلسم شده است،اظهار داشت:به اين چيز ها فکر نمي کنم و اعداد و ارقام براي من اهميتي ندارند اما نه به اين معني که گلزني براي استقلال برايم مهم نباشد،بدون شک دوست دارم براي استقلال موثر باشم و بهترين بازي ها را براي تيمم انجام دهم .اميدوارم در بازي هاي بعدي اين اتفاق بيافتد و براي استقلال گل بزنم.

وي در ارتباط با شانس قهرماني استقلال در ليگ گفت:شرايط مان به نسبت بقيه تيم ها بهتر است چرا که بازيکنان با تجربه و خوبي در اختيار داريم و همين اتفاق باعث شده تا شانس قهرماني ما بيشتر از همه تيم ها باشد .اميدوارم در پايان فصل هم عنوان قهرماني در ليگ متعلق به ما باشد.

برهاني بازي با مس را اينگونه پيش بيني کرد:قعر جدولي بودن مس کار ما را سخت مي کند از اين رو نبايد اين تيم را دست کم بگيريم و مطمئنا با همه توانمان براي کسب برد در اين ديدار به ميدان مي رويم تا در کنار ارائه يک بازي هوشمندانه به برد برسيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها