کد خبر: ۲۰۰۷۱۹
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
آقاي گل مسابقات زير 22 سال آسيا گفت: خبر آقاي گلي‌‌ام را خودم به فدراسيون فوتبال خبر دادم و هيچ‌کس از اين موضوع خبر نداشت.
کاوه رضايي در مورد عنوان آقاي گلي‌اش در مسابقات زير 22 سال آسيا گفت: واقعيت اين است که اگر تيم اصلي ما به اين مسابقات مي‌رفت شانس اول قهرماني بود. ما مي‌توانستيم قهرمان اين مسابقات شويم حتي تيم دومي که قرار بود همراه ما به اين مسابقات بيايد هم نيامد. البته نمي‌خواهم بگويم بازيکناني که همراه‌مان آمدند ضعيف بودند بلکه ما هماهنگي لازم را نداشتيم. نتايج خوبي هم در اين مسابقات گرفتيم يک مساوي، يک برد و يک باخت.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: نتيجه استراليا و ژاپن به نظرم غيرقابل باور و مشکوک بود ژاپني را که ما مي‌توانستيم شکست بدهيم و با ما مساوي کرد 4 گل به استراليا زد تا ما حذف شويم اين نتيجه کاملاً غير منطقي و غيرباور بود. ما فيلم بازي را همان‌جا نگاه کرديم اصلاً باورمان نمي‌شد که استراليا 4 گل از ژاپن بخورد آن هم در يک نيمه.

وي در مورد بحث آقاي گلي خود و اينکه جايزه‌اي از اين مسابقات دريافت مي‌کند، گفت:‌در سال 2008 که با تيم علي دوستي در نوجوانان قهرمان شديم و من آقاي گل شدم جوايزي به من اهدا شد قطعاً در اين مسابقات هم جايزه‌اي به من داده خواهد شد. جالب است بدانيد خبر آقاي گلي‌ام را خودم به فدراسيون دادم و هيچ‌کس پيگيري اين موضوع نبود. من و دوستانم پيگير اين مسئله بوديم زيرا من در مرحله مقدماتي 5 گل زده بودم و مهاجم عراقي 4 گل، در همان عنوان هم خبرنگاران AFC مي‌گفتند شما 5 گل زديده‌ايد اما عراق صعود کرده و بعيد است آقاي گل شويد اما خوشبختانه اين عنوان به من رسيد بايد بگويم که در حق تيم ما ظلم زياد شد نبايد اين تيم را اينگونه از هم مي‌پاشاندند.

آقاي گل مسابقات زير 22 سال آسيا در مورد اينکه اگر باشگاه ديگر هم مثل سايپا بازيکنان اصلي‌شان را به اين تيم مي‌دادند چه اتفاقي مي‌افتاد، گفت: من نمي‌توانم هيچ نظري در اين مورد بدهم باشگاه سايپا با وجود اينکه به من نياز داشت لطف کرد و اجازه داد تا من در تيم ملي حضور داشته باشم اين باعث افتخارم است حضور در تيم ملي و افتخارآفريني براي هر بازيکني مي‌تواند خوب و افتخارآميز باشد.

کاوه رضايي در مورد اينکه بحث قليان‌ها در آستانه سفر تيم را تحت فشار قرار داد، گفت: اصلاً دوست ندارم در اين مورد صحبت کنم چه قبل از سفر چه بعد از آن از من زياد سؤال شد اما من همان موقع هم گفتم بي‌خبرم و هيچ‌کدام از اين مسائل را باور نمي‌کنم الان هم مي‌گويم برايم باورپذير نيست هرچند برخي مي‌گويند مدارکش موجود است.

مهاجم سايپا در مورد وضعيت اين تيم و علت افت اين تيم در ليگ برتر گفت: اگر فيلم‌ بازي‌هاي ما را ببنيد خوب بازي مي‌کنيم اما در نتيجه‌گيري شانس با ما يار نيست ما مستحق شکست نبوديم در ادامه ليگ هم با انگيزه هستيم 6 بازي ديگر داريم و با تيم‌هايي مثل استقلال و فولاد بازي داريم.

وي در مورد اينکه سايپا مي‌تواند تعيين کننده قهرمان ليگ باشد، گفت: ما کار خودمان را مي‌کنيم مي‌خواهيم نتيجه بگيريم و به تيم‌هاي ديگر کاري نداريم. مي‌خواهيم پايان خوشي در ليگ برتر داشته باشيم و به همين دليل براي کسب موفقيت و نتايج خوب در ساپيا تلاش مي‌کنيم.

کاوه رضايي در مورد اينکه فيرات را چگونه مربي مي‌داند، گفت:‌ فيرات مربي خوبي است و مشکلي ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها