کد خبر: ۲۰۰۶۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
مدیرکل امور بانوان استانداری قم گفت: در 19 بهمن جشن برزگ انقلاب ویژه بانوان در مجتمع بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معصومه ظهیری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار کرد: برنامه‌های همه ادارات در حوزه بانوان برای دهه فجر رصد شده است.

وی افزود: در 14 بهمن نشست بانوان نخبه و برگزیدگان استانی در اداره کل ارشاد قم برگزار می‌شود؛ در 19 بهمن هم جشن برزگ انقلاب در مجتمع بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری قم از برگزاری مراسم سالروز وفات حضرت معصومه(س) در سالن معصومیه استانداری قم با حضور استاندار خبر داد و خاطرنشان کرد: در بوستان نرگس و مدارس دخترانه نیز مراسمی به همین منظور خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در بخش‌ها و روستاهای قم نیز برنامه‌های جشن انقلاب، سالروز میلاد امام حسن(ع) و نیز سالروز رحلت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.

ظهیری با بیان اینکه جشنواره غذا با همکاری کمیته امداد ویژه بانوان در مدارس قم برگزار خواهد شد گفت: برنامه‌های عمومی و تخصصی ویژه‌ای برای بانوان در دهه فجر انقلاب در نظر گرفته شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها