کد خبر: ۲۰۰۶۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي تيم ميلان با تمجيد از مهاجم تيمش، پيروزي ميلان را مديون او دانست.

 

ميلان شب گذشته (يکشنبه) در حالي موفق شد کالياري را در ورزشگاه سنت‌آليا با نتيجه دو بر صفر شکست دهد که تا دقيقه 87 بازي با يک گل از حريقش عقب بود اما در نهايت موفق شد با دو گل بالوتلي و پاتزيني پيروز اين ديدار شود.

کلارنس سيدورف سرمربي ميلان پس از پيروزي تيمش برابر کالياري در دومين هفته پياپي در سري A با تمجيد از عملکرد بازي تيمش گفت: بالوتلي نقش بسيار مهمي در پيروزي تيم ما داشت. او در هفته‌هاي اخير در بهترين فرم خود قرار داشته و بسيار جنگجويانه و منظم در ترکيب تيم به ميدان مي‌رود. نه تنها در خط حمله بلکه در دفاع نيز بالوتلي عملکرد بي‌نظيري مقابل کالياري داشت. خوشحالم که توانستيم سه امتياز اين ديدار را کسب کنيم. البته بيشتر به خاطر بازيکنانم خوشحالم زيرا آن‌ها شايستگي‌هاي زيادي دارند. توانستيم روحيه سرسختانه خود را مقابل کالياري نشان دهيم. همه ديدند که ميلان براي پيروزي در اين ديدار تا دقيقه آخر جنگيد و مزد بازي خوبمان را با کسب سه امتياز گرفتيم. پيروزي در زمين کالياري کار آساني نيست. مطمئنم که اين پيروزي روحيه تيم ما را براي بازي‌هاي هفته آينده بالا مي‌برد.

سيدورف در ادامه گفت: هنوز خيلي جا براي پيشرفت داريم اما آرام هستيم و منتظر چالش‌هاي پيش‌رو هستيم. بايد از لحاظ ذهني بسيار قوي باشيم و شهامت خودمان را در هفته‌هاي آينده نشان دهيم. هر هفته بازي‌هاي سخت‌تري در انتظارمان است. ميلان نشان داد که مي‌خواهد چيزهاي جديدي ياد بگيرد و پيشرفت کند.

ميلان با پيروزي در دومين هفته پياپي در سري A با هدايت کلارنسي سيدورف به رده نهم جدول صعود کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها