کد خبر: ۲۰۰۶۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
بازيکن سابق پرسپوليس با انتقاد از رويه‌اي که مديران فوتبال ايران دارند، مي‌گويد بها دادن به مربيان خارجي بي‌کيفيت به يک عادت تبديل شده است.

افشين پيرواني، بازيکن سابق پرسپوليس و تيم ملي دليل عدم جذب مربيان جوان از سوي باشگاهها را سلايق مديران دانست و گفت: به نظر من مديران باشگاهها بايد بيشتر به مربيان جوان ميدان بدهند زيرا در حال حاضر يک سري مربيان خاص هميشه در ليگ مربيگري مي‌کنند.

به گزارش ايسنا، وي افزود: بعضي مربيان خارجي بعضي وقت‌ها به فوتبال ما ورود مي‌کنند و نتيجه نمي‌گيرند اما دوباره به آنها فرصت کار مي‌دهيم که من فکر مي‌کنم اين جريان خيلي منفي است.

پيرواني در ادامه صحبت‌هاي خود به احمدرضا عابدزاده اشاره کرد و گفت: به نظر من عابدزاده از خيلي از مربيان حال حاضر ليگ ايران بهتر است اما چون عابدزاده نام بزرگي دارد، خيلي‌ها مي ترسند او را کنار خود ببرند و کار کنند. خيلي از نام او مي‌ترسند که نمي‌گذارند ورود کند.

وي همچنين در ادامه افزود: اين درد آور است که عابدزاده مي‌گويد اگر اينجا مربيگري نکنم به آمريکا مي‌روم. مگر از عابدزاده بزرگتر هم درفوتبال ايران داريم؟ اگر از من بپرسند مي‌گويم او بزرگترين فوتباليست ايران است.

وي تصريح کرد: به نظر من عابدزاده تکرار نشدني است، اما براي من جاي سوال است که چرا به اينگونه اسطوره‌ها بهانه نمي‌دهيم؟ آيا درست است با کسي که افتخارات زيادي را براي ما آورده اينگونه رفتار کنيم؟

پيرواني ادامه داد: همه منتظر اين هستند تا براي بزرگان اتفاقي رخ دهد تا سريع خود را به بيمارستان برسانيم و عکس بگيريم. نبايد اينگونه باشد. من فکر مي‌کنم بزرگان تا کنار ما هستند بايد قدرشان را بدانيم.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اين درست نيست که ما خارجي‌هاي امتحان پس داده را بياوريم و به آنها فرصت دهيم اما از بزرگان خود استفاده نکنيم. مديران فوتبال بايد به مربيان جوان هم شانس حضور دهند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها