کد خبر: ۲۰۰۶۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
سرمربي چلسي پس از آنکه تيمش موفق به شکست استوک سيتي شد تاکيد کرد با وجود پيروزي با يک گل تيمش نمايش خوبي داشته است.

چلسي در ديدار مرحله سوم جام حذفي انگليس با پيروزي يک بر صفر مقابل استوک سيتي به برتري رسيد.

تنها گل چلسي در اين ديدار را اسکار در دقيقه 27 وارد دروازه استوک کرد تا تيمش را در مرحله بعد به ميهماني منچسترسيتي در ورزشگاه اتحاد ببرد.

ژوزه مورينيو که جنگ رواني عليه مانوئل پيگريني، سرمربي سيتي را کمي ديرتر از زماني که تصور مي‌شد آغاز کرده کاري سخت مقابل سيتي خواهد داشت. شاگردان پيگريني در حالي با قرعه چلسي روبرو شده‌اند که در 19 ديدار اخير بدون شکست مانده و در همه رقابت‌ها موفق به زدن 100 گل شده‌اند.

مورينيو در مورد رويارويي با منچسترسيتي گفت: آنها همه شرايط براي شکست خوردن را دارند اما تيمي هستند که فقط براي پيروزي ساخته شده است. اين همان احساسي است که من در سال‌هاي 2005، 2006 و 2007 در چلسي داشتم. آنها تيمي بسيار خوب هستند و اگر مقابل ما شکست بخورند بدان معنا است که اشتباهي را مرتکب شده‌اند.

آقاي خاص در ادامه به صحبت در مورد ديدار با استوک پرداخت و گفت: هدف نخست ما در اين فصل پيشرفت و حرکت رو به جلو است. بهترين راه براي رسيدن به اين هدف قرار گرفتن مقابل تيم‌هاي خوب و بزرگ است. مقابل استوک نمايش خوبي داشتيم. نتيجه يک بر صفر نشان از غلبه ما بر حريف ندارد. رسيدن به مرحله بعد براي ما مهم بود. اگر مقابل سيتي به برتري برسيم برايمان خيلي عالي است اما اگر ببازيم هم مقابل يک تيم بسيار خوب شکست خورده‌ايم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها