کد خبر: ۲۰۰۵۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس مشهد می‌گوید با مشکلات مالی بهتر است این تیم از لیگ کنار بکشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، شهناز یاری  درباه شکست 7 بر یک تیمش مقابل پالایش نفت آبادان گفت: ما قبل از اینکه به زمین بیاییم از قبل باخته بودیم. از هفته گذشته تا این بازی یک جلسه تمرین کرده بودیم و شرایطی خارج از مسائل فنی باعث رقم خوردن این نتیجه شد.


سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس مشهد با بیان اینکه تا یک روز قبل از مسابقه هنوز مشخص نبود به آبادان برویم، اظهار داشت: به دلیل مشکلات مالی با 9 بازیکن به مسابقه رفتیم و ساعت 2 بامداد رسیدیم. خوابگاهی هم که برایمان در نظر گرفته بودند مناسب نبود و بنابراین تصمیم گرفتیم آن را تغییر دهیم، اما بازهم خوابگاه به قدری سرد بود که تعدادی از بازیکنان‌مان سرما خوردند و به بیمارستان منتقل شدند.


یاری در پاسخ به این سوال که شما قرار بود جلسه‌ای با مسئولان باشگاه برگزار کنید تا تکلیف‌تان مشخص شود، عنوان کرد: این جلسه برگزار شد و آنها قرار شد حمایت کنند، اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. این شرایط ادامه داشته باشد نتایجی بدتر از این رقم می‌خورد. تا الان هم حریفانی راحت مقابل‌مان قرار گرفته بودند و اختلافات زیاد نبود. اگر اوضاع سروسامان پیدا نکند از لیگ کنار بکشند بهتر است.


وی افزود: هنوز اول لیگ است و ما دو بازی خارج از خانه داشته‌ایم. از حالا چنین مشکلاتی داشته باشیم تا پایان فصل چطور می‌توانیم 22 بازی را اداره کنیم؟ من برای تیم حریف احترام قائلم، اما ما مقابل آبادان بازی نکردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها