کد خبر: ۲۰۰۵۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
نوذر شفیعی اظهار داشت: مطرح کردن فاز نظامی از اول انقلاب تا بحال بوده و امریکائیها بارها ایران را تهدید به حمله نظامی کرده اند منتهی همه اینها فقط حرف بوده است و هیچوقت هم به عمل نرسیده و نخواهد رسید. قطعا تدابیر لازم با این قبیل تهدیدات در عرصه عمل از سوی کشور ما وجود دارد.
دکتر نوذر شفیعی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص اظهارات اخیر جان کری وزیر امورخارجه امریکا مبنی بر استفاده ازگزینه نظامی علیه کشورمان و برچیده شدن تأسیسات آب سنگین اراک گفت: همه گفته های جان کری حرف و یک بلوف است بنابراین همه این حرفها هیاهوهای تبلیغاتی است که هم در داخل کشور ما و هم در داخل امریکا مطرح می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که جان کری اظهار داشته  که ایران باید به توافق نامه صورت گرفته متعهد بوده و به آن عمل کند در غیر این صورت گزینه نظامی روی میز خواهد بود؛ مگر متن اصلی توافق چیزی غیر از این است؟ تصریح کرد: طبیعی است ایران هم می تواند این حرف را بگوید یعنی اگر امریکا هم به تعهداتش عمل نکند بازگشت به نقطه صفر خواهد بود و مطرح کردن فاز نظامی از اول انقلاب تا بحال بوده و امریکائیها بارها ایران را تهدید به حمله نظامی کرده اند منتهی همه اینها فقط حرف بوده است و هیچوقت هم به عمل نرسیده و نخواهد رسید. قطعا تدابیر لازم با این قبیل تهدیدات در عرصه عمل از سوی کشور ما وجود دارد.

وی در پایان پیرامون مطرح شدن طرحی منتسب به دکتر ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در خصوص خارج شدن گروههای جهادی و حزب الله لبنان در سوریه گفت: بنده چنین اظهار نظری از طرف دکتر ظریف در این خصوص نشنیده ام ولی خوب به هرحال وزیر خارجه می تواند در مواردی اظهار نظر نماید و خود ایشان هم باید پاسخگو باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها