کد خبر: ۲۰۰۴۰۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
دکتر نوروزي در خصوص وضعيت مصدوميت خسرو حيدري گفت:‌ اين بازيکن از ناحيه همسترينگ دچار آسيب‌ديدگي شده و فردا از پاي او ام.آر.‌آي مي‌گيريم تا بعد در خصوص ميزان مصدوميتش صحبت کنيم.
به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، دکتر امين نوروزي در خصوص وضعيت مصدوميت خسرو حيدري گفت:‌ اين بازيکن از ناحيه همسترينگ دچار آسيب‌ديدگي شده و فردا از پاي او ام.آر.‌آي مي‌گيريم تا بعد در خصوص ميزان مصدوميتش صحبت کنيم.

معاون پزشکي ورزشي باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سايت رسمي باشگاه استقلال اظهار داشت: اين مصدوميت‌ها نتيجه برنامه‌ريزي سازمان ليگ است، فشار بازي‌ها باعث شده تا تعداد مصدومان ما مدام بالا برود.

حرف من با آقاي کروش اين است که به جاي اينکه بيايد و مقابل باشگا‌ه‌ها بايستد برابر سازمان ليگ بايستد که اينقدر بازي‌ها را پرفشار برگزار نکنند. همين فشار بازي‌ها جدا از اينکه به تيم‌ها ضربه مي‌زند، براي تيم ‌ملي هم مشکل ايجاد مي‌کند.

دکتر نوروزي در ادامه گفت: کميته پزشکي فدراسيون فوتبال کجاست؟ چرا فقط تست دوپينگ از بازيکنان گرفته مي‌شود؟ شرايط طوري شده که همه بازيکنان ما به سختي بازي مي‌کنند. الان کلينيک بنده پر است از بازيکنان مصدوم ليگ ايران، چرا هر تيم بايد چند بازيکن مصدوم داشته باشد؟ همين فشار بازي‌هاي ليگ کار را براي بازيکنان سخت کرده تا هر هفته چند بازيکن مصدوم به جمع آسيب‌ديدگان اضافه شود. حرف من اين است آقاي کي‌روش اينجا پرتغال نيست، ما امکانات حرفه‌اي هم نداريم که در برابر اين فشار بازي‌ها بخواهيم مقاومت کنيم.

وي در پايان اعلام کرد: هر چقدر زحمت مي‌کشيم، هرچقدر کمک مي‌کنيم تا مصدوميت بازيکن رفع شود دوباره اين فشردگي بازي‌ها کارمان را خراب مي‌کند. درد‌دل خيلي زياد دارم، خيلي حرف دارم، اما خيلي از صحبت‌ها را نمي‌توان گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها