کد خبر: ۲۰۰۳۹۹
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: تصور مي‌کنم تيم ما مجموعه‌اي ساکت و بي سروصدا است و به همين دليل به ما فشار رواني وارد مي‌کنند.
مجيد صالح در نشست خبري پس از ديدار تيمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: امير قلعه نويي به دليل کسالت به کنفرانس خبري نيامد که از اين بابت عذرخواهي مي‌کنم.

به گزارش تسنيم،وي ادامه داد: شرايط بازي سنگين و حساس بود. من سه سال در کنار تيم ذوب‌آهن بودم و اعتقاد دارم جايگاه اين تيم، وضعيت فعلي نيست. آنها با مديريت شناخته شده‌اي که دارند بايد در شرايط بهتري باشند. بازي امروز فيزکي و درگيرانه بود. ضمن اينکه ما بر روي نيمکت بازيکنان زيادي نداشتيم.

مربي تيم فوتبال استقلال افزود: غلام‌نژاد و بيگ‌زاده محروم بودند و مصدوميت خسروحيدري در ابتداي نيمه اول کار ما را دشوارتر کرد. استقلال در اين بازي هم زير 18 نفر بازيکن داشت و من فکر مي‌کنم کار کردن با اين شرايط نامش حماسه است. به تمام بازيکنان بخاطر تلاش‌هايشان خسته نباشيد مي‌گويم و به شرف آنها که با وجود همه بازيکنان مصدوم ومحروم تيم در زمين جنگيدند، درود مي‌فرستم.

وي اضافه کرد: تصور مي‎کنم تيم ما مجموعه ساکت و بي‌صدايي است و به همين دليل به ما فشار رواني وارد مي‌کنند. ما هم مي‌توانيم داوري را زير سوال ببريم اما شاهديم که چگونه از دقيقه يک به داور مسابقه فشار مي‌آورند. در هر صورت ما مانند يک قطار در حال حرکتيم و فکر مي‌کنم به همين دليل سنگ زدن به اين قطار ما آغاز شده است.

صالح گفت: در هرحال ما بدون حاشيه و اينکه بخواهيم قهرماني را با هر وضعيتي به دست بياوريم، خالصانه روبه جلو حرکت مي‌کنيم. ما هم سايت داريم و هم مي‌توانيم در روزنامه و تلوزيون شلوغ کنيم اما اين روال و اصول اخلاقي نيست و چنين کاري را انجام نمي‌دهيم. با اين حال ديديد بر عليه ما چه رفتاري را انجام دادند. دو بازيکن استقلال محروم شدند و بايد نگران باشيم که در اين ديدار صحنه جديدي را پيدا نکند تا باز هم بازيکن ما را محروم کنند.

وي يادآور شد: اعتقاد دارم با اين شرايط داوران تحت تاثر قرار مي‌گيرند و از نظر روحي و رواني بر عملکرد آنها اثر گذاشته مي‌شود. با اين حال ترجيح مي‌دهيم بي‌سر وصدا کار خود را انجام بدهيم. کسي را پيدا نمي‌کنيد که بگويد در دو فصل اخير که صالح در استقلال بوده است، راجع داوري صحبت کرده باشد اگر چنين چيزي باشد من خداحافظي خواهم کرد.

مربي تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: فشار روي ما زياد است اما نمي‌گويم «گر خواهي نشوي رسوا همرنگ جماعت شو.» با وجود اين شرايط هم صادقانه و حرفه‌اي کار مي‌کنيم.

صالح تاکيد کرد: نگران مصدوميت خسرو حيدري هستيم. با اين حال اميدواريم از بازي‌هاي آينده برخي از بازيکنان مصدوم به تيم اضافه شوند تا بتوانيم در هر دو جام موفق باشيم. از هواداران تقاضا داريم تا به ورزشگاه بيايند و با 90 دقيقه تشويق خود، تيم را حمايت کنند.در شهرستان‌ها تماشاگران قابل توجهي براي استقلال مي‌آيد که اميدوارم هواداران در تهران هم ورزشگاه را پر کرده و به تيم کمک کنند.

وي در پايان اضافه کرد: توقع مجموعه استقلال اين است که هواداران بيشتر ما را حمايت کنند تا در 6 هفته پاياني امتيازي را از دست ندهيم. حضور هواداران در ورزشگاه باعث دلگرمي ما و بازيکنان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها