کد خبر: ۲۰۰۲۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که به دلیل داشتن رابطه خوب با برخی از چهره‌های رسانه ای و به خصوص تلویزیونی این روزها خیلی مورد توجه و حمایت شبکه سوم قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه قانون، یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور که این روزها اصلا هم حال و روز خوشی در این رقابت‌ها نداشته و از کاندیداهای سقوط به دسته پايین تر محسوب می‌شود، برای حفظ خود در این مسابقات، دست به یک ترفند ناپسند زده است.

 

این تیم لیگ یکی از چندی پیش با (ح-م) دلال معروف فوتبال کشورمان ائتلاف كرده تا با کمک وی تیمش را در جدول رده‌بندی حفظ كند.

 

در همین راستا یکی از پیشکسوتان پرسپولیس که به دلیل داشتن رابطه خوب با برخی از چهره‌های رسانه ای و به خصوص تلویزیونی این روزها خیلی مورد توجه و حمایت شبکه سوم قرار گرفته و در بسیاری از پخش‌هاي مستقیم‌ به عنوان کارشناس حضور می‌یابد از طرف دلال مزبور به مدیرعامل این باشگاه معرفی شده تا به عنوان مدیر فنی فعالیت کند.

 

با این امید که تنها حضور این پیشکسوت فوتبال که چندی‌ست تبدیل به یک چهره بسیار مطرح در عالم فوتبال و هنر شده باعث برخی از حمایت‌های نامتعارف فوتبالی از این تیم توسط قدرت‌های پنهانی رسانه ای شوند.

 

ضمن اینکه حضور این پیشکسوت نسبتا جوان به عنوان مدیرفنی تیم مزبور می‌تواند روابط خدشه دار شده و کینه کهنه‌ای که دلال معروف با یکی از مجریان برجسته تلویزیونی داشت را نیز تلطیف کرده و از این حیث نیز آقای دلال معروف دچار ضرر و زیان نخواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها