کد خبر: ۲۰۰۲۰۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
فولاد - پرسپولیس؛ هر دو تیم به جام فکر می‌کنند
فولاد - پرسپولیس؛ هر دو تیم به جام فکر می‌کنند
آخرین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی دیدار حساس بین دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس است، دو مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی. مسابقه‌ای که پرسپولیس برای گرفتن انتقام و آرامش به میدان می‌رود ولی اهوازی‌ها به فکر رسیدن به جام پس از سال‌ها هستند.مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری یک دیدار از ساعت 45/16 به پایان می‌رسد، دیداری حساس و سرنوشت‌ساز در اهواز بین دو مدعی قهرمانی لیگ برتر یعنی فولادخوزستان و پرسپولیس تهران که برنده آن بازی رقیب تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی این رقابتها خواهد شد. فولادی‌ها با دو پیروزی سه بر صفر برابر فولاد یزد و فولاد نوین اهواز به این مرحله از رقابت‌های جام حذفی پای گذاشته‌اند و نمایش تحسین برانگیزشان در بازی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر برابر پرسپولیس از قدرت آنها و اراده‌شان برای قهرمانی در جام حذفی حکایت دارد. پرسپولیس که این روزها در کانون توجه قراردارد دچار حواشی شده و این تیم با تغییرات سریعی که در رأس مدیریتش اتفاق افتاده در وضعیت مبهم و پیچیده‌ای به سر می‌برد.  از سوی دیگر شاگردان علی دایی مدتی است به لحاظ نتیجه گیری، خوب عمل نمی‌کنند و با شکستی که در هفته گذشته برابر گسترش فولاد داشتند، به دنبال فرصتی می‌گردند تا با یک پیروزی از فشار روحی روانی فعلی جدا شوند. شاگردان دایی در لیگ برتر از شانس کمتری نسبت به صدرنشینان برای قهرمانی برخوردارند و اگر می‌خواهد دستشان از یک جام در این فصل کوتاه نماند محکوم به پیروزی در اهواز هستند. کاری که به نظر کمی دشوار می آید. پرسپولیس که پس از شکست برابر فولاد در رقابت‌های لیگ برتر وارد سیری نزولی شد، قطعا به این دیدار به چشم یک فرصت برای انتقام هم نگاه می‌کند. سرخ‌پوشان پس از آن دیدار کم کم از صدر جدول فاصله گرفتند و حالا برای جدا نشدن از مدعیان جام حذفی باید فولاد را شکست دهند.
سرویس ورزشی-
دو هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز بصورت همزمان به پایان می‌رسد آنهم با برگزاری 6 مسابقه. در این بازی‌ها دو تیم شانس صدرنشینی داشته، دو تیم می‌توانند از پرسپولیس عبور کنند و سه تیم در خطر قعرنشینی قرار دارند.
 رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری یک دیدار معوقه از هفته بیست و سوم و 5 دیدار از روز دوم هفته بیست و چهارم پیگیری می‌شود، دیدارهایی که پایان بخش مسابقات هفته‌های بیست سوم و بیست و چهارم لیگ است. در این بازی‌ها که نبرد تیم‌های بالای جدول و پائین جدول با همدیگر بوده، ممکن است تغییرات بسیاری را در صدر و قعر جدول ایجاد کند. 
سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان
تساوی در تهران برابر راه‌آهن، نوار 3 پیروزی متوالی سپاهان در لیگ را پاره کرد اما این تیم هنوز این شانس را دارد که با پیروزی مقابل استقلال خوزستان و ناکامی نفت در کرمان، هفته بیست و چهارم لیگ را با رسیدن به رده سوم به پایان برساند. این اتفاق بسیار خوبی برای شاگردان کرانچار است که می‌تواند آنها را حتی به قهرمانی در لیگ و کسب سهمیه آسیایی، امیدوارتر کند.
ملوان انزلی - تراکتورسازی تبریز
دو پیروزی متوالی 2 بر یک برابر مس و سایپا، جایگاه ملوان را در رده هفتم لیگ برتر تحکیم بخشید. این تیم که با تغییرات مدیریتی از نظر مالی به شرایط مطلوبی رسیده است، اگر بتواند تراکتورسازی را در خانه‌اش شکست دهد، با این تیم تبریزی هم امتیاز شده و خود را به جمع بالانشینان جدول و کسب سهمیه آسیایی نزدیک می‌کند. در مقابل تراکتورسازی بدون سرمربی هم با هدف جبران اختلافش با صدرنشینان به این میدان مهم پای می‌گذارد. 
استقلال تهران - ذوب‌آهن اصفهان
نبرد انتقامی برای اصفهانی‌ها و یا شب بازگشت استقلال به صدرجدول. این دو تیم که سه‌شنبه هفته پیش از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی برابر هم به میدان رفتند، حالا بعد از 5 روز این بار در ورزشگاه آزادی برابر هم صف آرایی می‌کنند.استقلالی‌ها در روزی که مجید غلام‌نژاد و هاشم بیگ‌زاده را در اختیار ندارند، برای باز پس گرفتن صدرجدول از فولاد خوزستان نیاز به کسب امتیاز از ذوب‌آهن دارند.امیر قلعه نویی که عنوان کرده پیروزی در دو بازی پیش‌رو(ذوب‌آهن و بازی خارج از خانه با مس کرمان) استقلال را به جام قهرمانی نزدیک می کند در این بازی اولین گام را برای رسیدن به هدف خود بر می دارد.
در سایر دیدارها تیم های مس کرمان و نفت تهران در تنها بازی معوقه از هفته بیست و سوم به مصاف هم می‌روند، مسابقه‌ای که مس بحران‌زده بار دیگر با لوکا بوناچیچ میزبان نفت تهران است. در شیراز هم دومین و مهمترین نبرد قعرنشینان لیگ برگزار می‌شود، جایی که دو مربی اصفهانی برای نجات تیم‌های خود باید رقیب دیگر را مغلوب کنند. برنامه کامل دیدار های امروز به این شرح است:
* مس کرمان - نفت تهران(ساعت 14:30)* صبای قم - داماش گیلان(ساعت 14:30)* فجرسپاسی شیراز - راه‌آهن (ساعت 14:30)* ملوان بندرانزلی - تراکتورسازی تبریز(ساعت 14:30)* سپاهان اصفهان – استقلال خوزستان(ساعت 14:30)* استقلال تهران - ذوب‌آهن اصفهان(ساعت 14:30)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها