کد خبر: ۲۰۰۱۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
مربي اسبق پرسپوليس مي‌گويد مربيان خارجي با استفاده از رابطه دلال‌ها وارد فوتبال ايران مي‌شوند.

حسين عبدي، مربي اسبق پرسپوليس با بيان اينکه 10 درصد مربيان خارجي که وارد ايران مي‌شوند، از کارايي لازم برخوردار نيستند، به ايسنا گفت: اين مربيان فقط به خاطر چشم‌هاي رنگي که داشتند و با استفاده از رابطه دلال‌ها با مديران باشگاه‌ها وارد فوتبال ايران شده‌اند.

وي همچنين در ادامه افزود: در بعضي موارد ديده شده اين مربيان خارجي حتي حداقل استانداردها را هم ندارند و فقط به خاطر رابطه‌گري عهده‌دار تيمي مي‌شوند. در نتيجه موفق هم نمي‌شوند و از کار برکنار مي‌شوند، جالب است باز هم دلال‌ها اين مربيان را به تيم‌هاي بهتري مي‌برند و آن‌ها را عهده‌دار تيم جديدي مي‌کنند.

مربي اسبق پرسپوليس تصريح کرد: اين کار فقط جهت صرف هزينه و جابه‌جايي پول‌هاي کلان است.

عبدي ادامه داد:‌ به خاطر همين زد و بندها و فساد در فوتبال است که مسائل کيفي فوتبال را تحت‌الشعاع قرار داده و متن قضيه که همان فوتبال با کيفيت و رو به پيشرفت است، به خاطر کسب قدرت و منافع مالي اشخاص به حاشيه رانده شده است.

وي دولتي بودن باشگاه‌ها و صرف بودجه‌هاي کلان را دليل اصلي مشکلات فوتبال ايران دانست و گفت: بعضي از مديران مي‌آيند و بودجه‌هاي کلاني را حرام مي‌کنند و بدهي هاي زيادي را به باشگاه‌ها تحميل مي‌کنند، در نهايت هم با يک استعفا مي‌روند و مدير بعدي را در چالش بزرگي قرار مي‌دهند.

عبدي در پايان خاطرنشان کرد: همه اين مسائل نشان دهنده اين است که بايد از بالا تصميماتي اساسي و ستادي گرفته شود تا انتخاب مدير و در نتيجه انتخاب مربي به درستي صورت بگيرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها