کد خبر: ۲۰۰۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۲۲ شهريور ۱۳۹۰
مسرور بارزانی، فرزند مسعود بارزانی، عمارتی بسیار بزرگ و مجلل به ارزش تقریبی 10 میلیون دلار در نزدیک ترین محل به مرکز اصلی CIA خریداری کرده است.

اخیرا مایکل رابین محقق موسسه AEI اینترپرایز در جدید ترین تحقیقات خود در خصوص مسعود بارزانی و خانواده وی به زوایای جدیدی از زندگی وی که به تازگی رخ داده است دست یافته که قابل توجه است .

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سرویس بین الملل بولتن نیوز مسعود بارزانی که مدعی انجام اصلاحات در اقلیم کردستان عراق است ظاهرا قبل از پرداختن به اوضاع اقلیم تحت مدیریتش، باید از افراد نزدیک و اقوام خود، شروع کند که هر کدام دارای فساد مالی گسترده هستند.
                                      
مایکل روبن محقق موسسه آمریکایی اینتر پرایز در در تازه ترین تحقیق خود که منتشر نموده است اسنادی را فاش کرده است که برای این رهبر عراقی و خانواده اش بسیار گران تمام می شود .

وی در نوشتار خود آورده است  که مسرور بارزانی، فرزند مسعود بارزانی، عمارتی بسیار بزرگ و مجلل به ارزش تقریبی 10 میلیون دلار در نزدیک ترین محل به مرکز اصلی CIA خریداری کرده است.

افشای‌ این نکته پنهانی و مهم  در همین مدت کوتاه  بازتاب بسیار زیادی در میان رسانه های عراقی داشته است و بی اعتمادی نسبت به تحقق خواسته های بارزانی را سبب شده است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها