کد خبر: ۲۰۰۰۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
مدير رسانه اي باشگاه ذوب آهن در ابتداي اين نشست خبري گفت که هنوز کاروان تيم ذوب آهن از اصفهان به تهران نرسيده است.

به گزارش اوج، وي همچنين درباره بيانيه باشگاه ذوب آهن عليه آندرانيک تيموريان اظهار داشت:تيموريان بازيکن ارزنده اي است اما تکرار اين اتفاقات جالب نيست.عشوري با خطر نابينايي روبرو بود.بر خلاف آنکه استقلالي ها گفتند ما اهل بيانيه صادر کردن نيستيم و فقط تصوير عشوري را منتشر کرديم.

در ادامه خبرنگاران از عدم حضور تقوي در نشست خبري گلايه کردند.

اکبر محمدي که در نشست خبري قبل از بازي تيمش مقابل استقلال حضور يافته بود درباره عدم حضور تقوي در نشست خبري تصريح کرد:عذرخواهي مي کنم که تقوي به اين نشست نرسيد.مهم ترين دليل اين مساله زمان پرواز بود.حتي اگر همين حالا هم پرواز نشسته باشد زمان نياز بود که به اينجا برسد.

مربي ذوب آهن افزود:صرف نظر از نتيجه بازي جام حذفي،همه بازي ما را در برابر استقلال ديدند.ما براي انتقام نمي آييم.اين مسابقه بدون هرگونه احساس بايد انجام شود.

وي ادامه داد:3 امتياز براي هر دو تيم مهم است.به نظر من با توجه به شناختي که از هم دارند بازي نزديکي است.استقلال برايش بازي در داخل و خارج خانه فرقي ندارد.اميدوارم شرايط به سمتي پيش برود که تماشاگران فردا بازي خوبي را ببينند.

مربي ذوب آهن تاکيد کرد:ما در اين بازي مهدي رجب زاده را همراه نداريم.او 10 روز است که با تيم تمرين نمي کند.به جز رجب زاده همه بازيکنان را در اختيار داريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها