کد خبر: ۲۰۰۰۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۰     ۰۵ بهمن ۱۳۹۲
در هفته‌اي که گذشت آندارنيک تيموريان سوژه اول مطبوعات ايران بود. وي که فوتبال را بيش از اندازه محکم بازي مي‌کند باعث ناراحتي برخي از بازيکنان و حرف و حديث‌هاي پيرامون محروميت‌هاي او شده است.
در همين رابطه هاشم بيگ‌زاده همبازي و هم اتاقي آندو و يکي از دوستان صميمي‌اش در دفاعي تمام قد از اين ملي پوش استقلال مي‌گويد:« اين حرف‌ها واقعا بي‌معني است و در جامعه فوتبال قابل پسند نيست. آندو دوست من است و او را سال‌ها مي‌شناسم، او انساني مهربان است و قلبي بزرگ دارد. آندو به معناي واقعي جوانمرد است و نيازي هم به تعريف من ندارد چرا که کساني که او را از نزديک مي‌شناسند مي‌دانند او چه انسان باشخصيتي است.»

به گزارش گل، بيگ‌زاده در ادامه مي‌گويد:« متاسفانه عده‌اي از نوع فوتبال بازي کردن آندو ايراد مي‌گيرند اما بايد در جواب آنها بگويم که اگر نوع فوتبال بازي کردن آندو ايراد داشت نمي‌توانست در ليگ برتر انگليس بازي کند و در آنجا موفق هم شود. اگر نوع بازي کردنش خشن بود قطعا در پيش بازي‌هاي جام جهاني براي انتخابي ايران در آسيا بارها به مشکل مي‌خورد اما همه ديدند که آندو فقط فوتبال بازي مي‌کند و متاسفانه در ايران به فوتبال محکم و اصولي مي‌گويند خشن و اين اصلا درست نيست. فوتبال ورزشي محکم است که در آن برخورد، مصدوميت و حتي حمله قلبي وجود دارد. پس اين يک ورزش سخت است، در واقع نوع بازي کردن آندو روش درست فوتبال است.»

بيگ‌زاده در پايان در مورد شرايط استقلال مي‌گويد:« هر تيمي در هر کجاي دنيا هدفي دارد، هدف تيم استقلال شاد کردن هواداران و قهرماني است. شايد عده‌اي از نوع بازي ما انتقاد کنند اما آنها آيا نمي‌بينند استقلال در اين مدت چند مصدوم داشته است و حتي بعضي از بازيکنان هم از تيم جدا شده‌اند. شايد در هر تيمي اين اتفاقات مي‌افتاد معلوم نبود چه بلايي سر آن تيم مي‌آمد ولي ما با همدلي و درايت امير قلعه‌نويي و از همه مهمتر لطف خدا توانسته‌ايم تيم را در صدرجدول و کورس قهرماني نگه داريم. اين لطف خداست و نه چيز ديگر و من فکر مي‌کنم بعضي از انتقادات از تيم ما درست نيست.»
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها