کد خبر: ۱۹۹۸۳۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۰۴ بهمن ۱۳۹۲

فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه عصر امروز (جمعه) بیانیه‌ای در خصوص مذاکراتش با نمایندگان نظام حاکم دمشق و مخالفان سوری در ژنو قرائت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در سوئیس، خانم الساندرا ولوچی، رئیس بخش روابط خارجی و مطبوعاتی سازمان ملل در ژنو اعلام کرد، اخضر ابراهیمی امروز از ساعت یازده با هیئت دولت سوریه به ریاست ولید المعلم و ساعت چهار بعد از ظهر با هیئت مخالفان گفت‌وگو می‌کند که نتایج آن را در قالب کنفرانس خبری ساعت شش بعد از ظهر به وقت محلی اعلام خواهد کرد.

از سوی دیگر سازمان ملل امروز (جمعه) تائید کرد که اخضر ابراهیمی مذاکرات جداگانه‌ای را با اپوزیسیون سوریه و دولت مرکزی برگزار خواهد کرد.

اخضر ابراهیمی همچنین روز پنج‌شنبه در دیدار جداگانه با نمایندگان نظام دمشق و مخالفان سوری در ژنو مذاکره کرده بود.

از سوی دیگر اخباری ضد و نقیض از لغو و یا به تاخیر افتادن نشست "غیر مستقیم" دولت سوریه و مخالفان منتشر شده است.

به گزارش ایسنا، فضای موجود در مقر اروپایی سازمان ملل نشان می‌دهد ابراهیمی با دشوای‌های بسیاری برای انجام گفت‌وگوی دوجانبه مستقیم مواجه است.

یکی از خبرنگاران رسانه‌های عربی نزدیک به ائتلاف مخالفان نظام سوریه گفت: تا شب گذشته این امیدواری وجود داشت تا گفت‌وگوهای مستقیم امروز عملیاتی شود اما در ساعات گذشته تغییراتی دوباره ایجاد شده و دو وقت جداگانه برای گفت‌وگوهای اخضر ابراهیمی با دو هیئت مستقر در مقر سازمان ملل در ژنو تعیین شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها