کد خبر: ۱۹۹۷۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست تیم پرسپولیس گفت: «همه باید کمک کنیم که پرسپولیس، فولاد را شکست بدهد و مهم نیست من در این بازی روی نیمکت باشم یا نه.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اوج نیوز، سعید شیرینی درباره دلیل استعفا خود عنوان کرد: «در این باره به موقعش حرف می زنم.»

 

وی درباره اینکه استعفایش کتبی بوده یا شفاهی گفت: «نه، من کتبی استعفا ندادم ولی شفاها اعلام کردم. به رویانیان گفته بودم تا وقتی شما هستی می مانم. البته من عاشق پرسپولیس هستم و بهتر است بعدا حرف هایم را بزنم. الان مهم ترین مساله برد مقابل فولاد است. قبلا گفته بودم تا زمانی که رویانیان هست می مانم و وقتی رویانیان نیست لزومی ندارد باشم.»

 

سرپرست مستعفی پرسپولیس درباره اینکه در نهایت چه تصمیمی در این باره گرفته می شود گفت: «من گفتم نیستم ولی بگذارید ببینیم چه تصمیمی گرفته می شود. الان باید بحث هتل و پرواز برای اهواز را انجام بدهیم. من پس از اینکه شنیدم استعفا رویانیان قبول شده است گفتم می روم.»

 

وی افزود: «هنوز با رویانیان صحبتی نداشته ام و نمی دانم او چه نظری درباره کناره گیری من دارد. البته هر کمکی که دایی و تیم بخواهد را انجام می دهم و دریغ نمی کنم. گفتم که همه باید کمک کنیم که پرسپولیس، فولاد را شکست بدهد و مهم نیست من در این بازی روی نیمکت باشم یا نه.»

 

شیرینی درباره حضور علی پروین گفت: «درباره حضور پروین هم صحبت خاصی ندارم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها