کد خبر: ۱۹۹۶۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
با توجه به بازی های باقی مانده استقلال و پرسپولیس باید دید آيا دايي قدر قرعه خوب تيمش را مي‌‌داند؟

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، خيلي‌ها مي‌گويند بازي‌هاي باقي مانده استقلال در ليگ به مراتب سخت‌تر از پرسپوليس و فولاد است. استقلالي‌ها فعلا شرايط مطلوبي در جدول دارند و مسلما اين تيم را بايد شانس اول قهرماني دانست اما بررسي ‌7 بازي آخر آبي‌پوشان نشان مي‌دهد که آن‌ها به رغم اين‌که سخت گل مي‌خورند و سخت مي‌بازند، کار سختي براي تکرار عنوان قهرماني دارند. در زير نگاهي به 7 بازي باقي مانده استقلال داريم.

 

- استقلال ذوب‌آهن

 

- مس کرمان استقلال

 

- استقلال سايپاي البرز

 

- ملوان انزلي استقلال

 

- استقلال نفت

 

- فولاد استقلال

 

- استقلال تراکتورسازي

 

نکته اين‌که استقلال در دور رفت از اين‌ 7 بازي تنها 9 امتياز گرفته بود. آن‌ها به ذوب‌آهن در اصفهان باختند و با مس، نفت و تراکتورسازي مساوي کردند، البته قلعه‌نويي اميدوار است تيمش شرايط بهتري پيدا کند ولي مسلما بازي با هيچ‌کدام از اين 7 تيم (حتي ذوب‌آهن و سايپا در تهران) ساده نخواهد بود.

 

اين در حالي است که پرسپوليس حداقل روي کاغذ بازي‌هاي ساده‌تري پيش‌رو دارد.

 

- پرسپوليس سپاهان

 

- فجرسپاسي پرسپوليس

 

- پرسپوليس صباي قم

 

- داماش گيلان پرسپوليس

 

- پرسپوليس راه‌آهن

 

- استقلال خوزستان پرسپوليس

 

البته پرسپوليس در جدول پايين‌تر از استقلال است و فعلا شرايط نامناسب‌تري دارد، اما بايد ديد آيا علي دايي قدر قرعه مناسب تيمش را مي‌‌داند يا نه؟!

 

استقلال بايد از هفت‌خوان رستم بگذرد تا دوباره جام را بالاي سر ببرد اما پرسپوليس بازي سختش با سپاهان است که آن هم در تهران برگزار مي‌شود. البته فعلا از کنار نام فولادخوزستان هم نبايد بي‌تفاوت گذشت چون شاگردان فرکي هم شانس خوبي براي کسب عنوان قهرماني دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها