کد خبر: ۱۹۹۶۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «خوشحالم که هم کريم گل زد و هم من. ما بهترين خط حمله را داريم و بايد تا پايان فصل اين رکورد را براي خودمان حفظ کنيم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه نود، سعيد دقيقي براي اثبات خودش در چند هفته گذشته و جواب کردن حاشيه‌ها دوباره خودش را به روز‌هاي اوج رساند. او ديروز برابر راه‌آهن هم گل زد و ظاهرا انگيزه زيادي دارد و دوباره پايش به گلزني باز شده. گفتگويي با او انجام داديم که می خوانید:

 

* پايت دوباره به گلزني باز شده؟

- بله خيلي خوشحالم که دوباره گل زدم و به روزهاي اوجم برگشتم. جلوي صبا هم گل زدم اما اين بار صعود کرديم و صعود به مرحله بعدي جام حذفي لذتبخش بود.

 

* بازي چطور بود؟

- بازي در جام حذفي سخت است چون تيم‌ها اگر اشتباه کنند فرصت جبران ندارند و ما هم مي‌دانستيم بايد هواداران را خوشحال کنيم . به همين خاطر با جان و دل بازي کرديم. به نظر من بازي سختي بود و ما هوشمندانه و منطقي برديم.

 

* خيلي‌ها مي‌گويند حالا که جلالي رفته پايت به گلزني باز شده؟

- من در اين خصوص صحبتي ندارم و نمي خواهم به گذشته برگردم و براي آقاي جلالي هم آرزوي موفقيت مي‌کنم. من هيچ‌وقت به مربيانم بي احترامي نکردم و به نظر من اصل موفقيت تراکتورسازي است. همه در اين تيم مي‌آيند و مي‌روند و به نظرم شخص خاصي مهم نيست.

 

* اما هواداران در اين مدت از شخص خاصي حمايت کردند.

- به نظر من هواداران بايد در هر شرايطي از تراکتور حمايت کنند چون اين تيم مهم است. هر کسي بيايد يک روزي مي‌رود و در نهايت هواداران و تراکتور مي‌مانند.

 

* نظرت در خصوص بازگشت توني به تراکتور چيست؟

- من به عنوان بازيکن تابع نظر باشگاه هستم و هر کسي سرمربي شود برايم فرقي ندارد. خدا را شکر شرايط بهتر شده و به دور بعد جام حذفي هم صعود کرديم‌. ‌آقاي باغ‌آبادي هم مربي خوبي هستند و در اين بازي خوب کار کردند.

 

* در بازي قبلي جلالي از تو تعريف کرده بودو جلوي راه‌آهن هم خوب بودي. بعد از آن ماجراها انگيزه‌ات بيشتر شده؟

- من هميشه انگيزه داشتم و مي‌خواهم براي تيمم بهترين بازي را انجام بدهم. در اين بازي هم سيستم عوض شده بود و من بازيکن کناري بودم و در کارهاي دفاعي هم خوب کار کردم. اميدوارم اين روند را ادامه دهم.

 

* باز هم زوج تو و کريم جواب داد؟

- نمي‌خواهم از خودم تعريف کنم اما خدا را شکر در بازي‌هايي که بودم خوب کار کردم و تيم نتيجه گرفت و به صدر جدول هم رسيديم. نمي‌خواهم بگويم نبود من در نتايج تيم تاثير داشته اما وقتي در زمين بودم توانستم به تيم کمک کنم. حالا هم به آينده تيم اميدوار هستم.

 

* جو در بازي با راه‌آهن آرام بود؟

- جو که آرام شده و هواداران عزيز هم توقع داشتند در اين بازي ببريم و اين کار را کرديم. تمام بازيکنان تلاش کردند. از هواداران تشکر مي‌کنم که در هر شرايطي از من حمايت کردند و تنهايم نگذاشتند.

 

* خودت هم با توجه اتفاقاتي که افتاد تمرکزت را از دست ندادي؟

- من هميشه تمرکز داشتم و دارم. من بهتر از اين هم مي‌شوم و مي‌توانم در ليگ قهرمانان آسيا هم خوب کار کنم و حرف هايي براي گفتن دارم. با هيچ مربي هم مشکلي ندارم.

 

* راه‌آهني‌ها مي‌گفتند؛ گل کريم آفسايد بوده؟

- من صحنه را دقيق نديدم. اما خوشحالم که هم کريم گل زد و هم من. ما بهترين خط حمله را داريم و بايد تا پايان فصل اين رکورد را براي خودمان حفظ کنيم.

 

* دوست داري در دور بعد با پرسپوليس بازي کنيد يا فولاد؟

- اگر فولاد بتواند پرسپوليس را شکست دهد بهتر است چون ما در خانه بازي مي‌کنيم و هواداران هم به ورزشگاه مي‌آيند و فکر مي‌کنم آشتي کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها