کد خبر: ۱۹۹۶۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۸     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
شياطين سرخ حاضر شده‌اند براي خريد هافبک هجومي اسپانيايي چلسي رقمي معادل37 ميليون پوند به آبي‌پوشان لندن بپردازند.

شبکه ESPN ادعا کرد سران باشگاه منچستريونايتد پذيرفته‌اند براي خريد خوان ماتا، هافبک اسپانيايي تيم چلسي رقمي معادل 37 ميليون پوند بپردازند.

به نقل از تسنيم،طبق گزارش ESPN نمايندگان 2 تيم شب گذشته در جلسه‌اي بر سر رقم انتقال ماتا به اولدترافورد به توافق رسيده‌اند. در اين جلسه من‌يونايتد در ابتدا پيشنهاد 35 ميليون پوندي خود را به چلسي ارائه کرده و اين در حالي بوده که آبي‌پوشان لندن براي فروش برترين بازيکن 2 فصل گذشته خود، 42 ميليون پوند طلب کرده‌اند اما در نهايت رقمي ميان پيشنهاد 2 طرف براي جابه‌جايي ماتا مشخص شده است.

بر اساس اين گزارش ماتا امروز (پنج‌شنبه) در کارينگتون، زمين تمريني تيم منچستريونايتد حضور پيدا مي‌کند تا تست‌هاي پزشکي شياطين سرخ را انجام دهد و در صورت موفقيت در آنها پاي برگه قرارداد جديدش را امضا خواهد کرد. موضوعي که احتمال پيوستن ماتا به من‌يونايتد را افزايش داده است، غيبت او در تمرينات روز چهارشنبه چلسي بود. از آنجايي که سران باشگاه چلسي با اين قرارداد مشکلي نداشته‌اند، ظاهراً ژوزه مورينيو هم مخالفتي با آن نشان داده و اين در حالي است که او چندي پيش تاکيد کرده بود ستاره اسپانيايي تيمش را به حريفي مستقيم در ليگ برتر نمي‌فروشد.

خوان ماتا، برترين بازيکن چلسي در 2 فصل گذشته، از بدو ورود ژوزه مورينيو به مهره‌اي نيمکت نشين در استمفوردبريج تبديل شده و اين در شرايطي است که او دغدغه جا ماندن از ملي‌پوشان تيم ملي اسپانيا براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل را دارد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها