کد خبر: ۱۹۹۶۲۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
نخست‌وزیر روسیه معتقد است که نمی‌توان بدون ارائه ادله و سند متقن و محکم بشار اسد را یک جنایتکار اعلام کرد.

به گزارش 598،  خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر روسیه در گفتگو با شبکه خبری سی. ان .ان گفت: کسانی که نظام سوریه را به چنین اقداماتی متهم کردند اگر می‌توانند سند و مدرک ارائه دهند.

وی تاکید کرد: امکان ندارد بتوان ثابت کرد که عامل ارتکاب شکنجه‌های اخیر در سوریه چه کسی بوده است و کسانی که نظام سوریه را به چنین اقداماتی متهم کردند اگر می‌توانند سند و مدرک ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: من درس حقوق خواندم و در طی دوران تحصیل به ما گفته می‌شدد تا زمانی که مدرک و سند محکم و جدی نباشد نمی‌توان کسی را متهم کرد و این قانون در مورد همه انسان‌ها چه رهبر و چه فرد عادی صدق می‌کند. می‌دانم که قربانیان زیادی هستند و این مساله دردآور است، اما این بدان معنا نیست که هویت قربانیان یا مکانی که در آنجا حضور دارند نشان‌دهنده این است که نظام سوریه عامل کشتار این افراد بوده است.

مدودف در ادامه افزود: تمامی این رخدادها دردناک و نتیجه اوضاع وخیم در سوریه است، اما برای اثبات چنین جنایاتی باید سند و مدرک قضایی ارائه کرد.

وی گفت: نمی‌توانیم بدون هیچ تحقیق یا دلیل و مدرکی بگوییم که بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه جنایتکار است. اسد رئیس‌جمهوری کنونی سوریه است و نباید این مساله را انکار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها