کد خبر: ۱۹۹۴۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس در اهواز همیشه ۴ ـ ۳ گل از ما دریافت کرده و مقابل این تیم عملکرد خوبی داشته‌ایم.

 

حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل مس کرمان گفت: بازیکنان ما در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی ارائه کردند. از همان شروع بازی حملات زیادی روی دروازه حریف تدارک دیدیم اما در نیمه اول به گل نرسیدیم. در نیمه دوم توانستیم گل برتری خود را وارد دروازه حریف کنیم و به سه امتیاز بازی که هدف اصلی ما بود دست پیدا کردیم همین مسئله برای ما کفایت می‌کرد تا بتوانیم به صدر جدول برسیم.

وی افزود: هدف ما کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است این موقعیت را از دست نمی‌دهیم و تلاشمان را تا آخرین لحظه ادامه می‌دهیم. قهرمانی دور از دسترس نیست اگر همین شیوه را ادامه دهیم قهرمان می‌شویم مگر اینکه اتفاق جدیدی رخ دهد که ما را دچار مشکل کند.

سرپرست فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که دیدار مقابل پرسپولیس در جام حذفی را چطور ارزیابی می‌کند تاکید کرد: پرسپولیس در هر شرایطی پرسپولیس است. پرسپولیس و استقلال دو تیم بزرگ این مملکت هستند که اگر با 11 نفر هم به میدان بیایند باز هم از بهترین‌ها هستند این دو تیم کادرفنی قدرتمندی دارند و یکی از مزیت‌هایشان داشتن هواداران بسیار زیاد در هر شهر است. فولاد تیم بسیار قدرتمندی است و فوتبال را به خوبی بازی می‌کند امیدوارم بتوانیم در این دیدار موفق شویم.

وی تاکید کرد: پرسپولیس هر وقت به اهواز آمده 3، 4 گل دریافت کرده است. کمتر پیش آمده بازی این دو تیم مساوی شود ما در بازی برگشت لیگ برتر نیز پیش‌بینی می‌کردیم دو سه گل به حریف بزنیم اما موقعیت‌هایمان وارد دروازه نشد. امیدواریم در جام حذفی بازی خوب و روانی را مقابل حریفمان به نمایش بگذاریم و بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

ابن‌قاسم خاطرنشان کرد: ما فکر می‌کردیم پرسپولیس نیز از جام حذفی انصراف دهد تا به این لحظه که به یک چهارم نهایی حضور پیدا کردیم در هیچ مسابقه‌ای به میدان نرفتیم و تمامی حریفانمان از حضور در جام حذفی انصراف داده بودند.(خنده)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها