کد خبر: ۱۹۹۳۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس گفت: دايي با قدرت به کارش ادامه مي‌دهد و استعفا نخواهد داد.

علي پروين پس از انتخاب به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه هيات مديره گفت: جلسه خوبي بود که در اين نشست با استعفاي محمد رويانيان موافقت شد چرا که او اصرار به رفتن داشت و ما به زور ايشان را کنار هيات مديره نگاه داشتيم تا دست به دست هم بدهيم و پرسپوليس را به جايگاه اصلي‌اش که همان حضور در بين 4 تيم اول آسياست برسانيم و انشاءالله در جام حذفي هم قهرمان شويم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در خصوص اهداف و برنامه‌هاي باشگاه بعدا صحبت خواهم کرد.

پروين در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود علي دايي امروز استعفا مي‌دهد، گفت: دايي استعفا نمي‌دهد و محکم سر کارش حاضر خواهد شد. دايي با تمام قدرت به کارش ادامه مي‌دهد تا پرسپوليس را قهرمان کند.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود پرسپوليس 40 ميليارد بدهي دارد، گفت: اين بحث را من هم شنيده‌‌ام اما گفته مي‌شود که اين مبلغ صحيح نيست و تا يک هفته بعد اين رقم مشخص خواهد شد. ما به عشق هواداران به پرسپوليس آمديم تا کار کنيم و قرار هم نيست به وزرات ورزش بروم و جلسه بگذارم.

پروين ادامه داد:‌ فعلا قرار شده من در اين سمت قرار بگيرم و گويا چند نفر هم به هيات مديره اضافه خواهند شد. رويانيان هم در کنار ماست تا دچار مشکل نشويم و کار اقتصادي‌مان را دنبال کنيم. او براي ما زحمت کشيده و بايد قدرش را بدانيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها