کد خبر: ۱۹۹۲۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست تيم فولاد خوزستان گفت: پرسپوليس در اهواز هميشه 4 ـ 3 گل از ما دريافت کرده و مقابل اين تيم عملکرد خوبي داشته‌ايم.

حسين ابن‌قاسم در گفت‌وگو با فارس، در مورد پيروزي يک بر صفر فولاد خوزستان مقابل مس کرمان گفت: بازيکنان ما در اين مسابقه عملکرد بسيار خوبي ارائه کردند. از همان شروع بازي حملات زيادي روي دروازه حريف تدارک ديديم اما در نيمه اول به گل نرسيديم. در نيمه دوم توانستيم گل برتري خود را وارد دروازه حريف کنيم و به سه امتياز بازي که هدف اصلي ما بود دست پيدا کرديم همين مسئله براي ما کفايت مي‌کرد تا بتوانيم به صدر جدول برسيم.

وي افزود: هدف ما کسب عنوان قهرماني ليگ برتر و سهميه ليگ قهرمانان آسيا است اين موقعيت را از دست نمي‌دهيم و تلاشمان را تا آخرين لحظه ادامه مي‌دهيم. قهرماني دور از دسترس نيست اگر همين شيوه را ادامه دهيم قهرمان مي‌شويم مگر اينکه اتفاق جديدي رخ دهد که ما را دچار مشکل کند.

سرپرست فولاد خوزستان در پاسخ به اين سوال که ديدار مقابل پرسپوليس در جام حذفي را چطور ارزيابي مي‌کند تاکيد کرد: پرسپوليس در هر شرايطي پرسپوليس است. پرسپوليس و استقلال دو تيم بزرگ اين مملکت هستند که اگر با 11 نفر هم به ميدان بيايند باز هم از بهترين‌ها هستند اين دو تيم کادرفني قدرتمندي دارند و يکي از مزيت‌هايشان داشتن هواداران بسيار زياد در هر شهر است. فولاد تيم بسيار قدرتمندي است و فوتبال را به خوبي بازي مي‌کند اميدوارم بتوانيم در اين ديدار موفق شويم.

وي تاکيد کرد: پرسپوليس هر وقت به اهواز آمده 3، 4 گل دريافت کرده است. کمتر پيش آمده بازي اين دو تيم مساوي شود ما در بازي برگشت ليگ برتر نيز پيش‌بيني مي‌کرديم دو سه گل به حريف بزنيم اما موقعيت‌هايمان وارد دروازه نشد. اميدواريم در جام حذفي بازي خوب و رواني را مقابل حريفمان به نمايش بگذاريم و بتوانيم عملکرد خوبي داشته باشيم.

ابن‌قاسم خاطرنشان کرد: ما فکر مي‌کرديم پرسپوليس نيز از جام حذفي انصراف دهد تا به اين لحظه که به يک چهارم نهايي حضور پيدا کرديم در هيچ مسابقه‌اي به ميدان نرفتيم و تمامي حريفانمان از حضور در جام حذفي انصراف داده بودند.(خنده)



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها