کد خبر: ۱۹۹۲۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: کارمان خيلي سخت شد اما هنوز براي قضاوت زود است، چون با 6 برد مي‌توانيم قهرمان ليگ برتر شويم.

رضا حقيقي در گفت‌وگو با فارس درباره بازي مقابل گسترش‌فولاد تبريز اظهار داشت: با وجود تلاش‌مان در اين بازي، نمي‌دانم چرا در خلق موقعيت کمي ضعيف هستيم و يا اينکه موقعيت به دست مي‌آوريم اما آن را تبديل به گل نمي‌کنيم. به نظرم حريف از موقعيت‌هاي خود بهترين استفاده را مي‌کند و اين هم از بدشانسي ما است.

هافبک تيم پرسپوليس در پاسخ به سوالي که آيا با نتيجه مقابل فولادگستر شانس قهرماني را از دست داديد يا خير گفت: هنوز نمي‌شود به هيچ عنوان قضاوت کرد. ما اگر 6 بازي را ببريم مي‌توانيم قهرمان شويم ولي کارمان خيلي سخت است. بايد قبول کنيم کار را خودمان براي خودمان سخت کرديم ولي پرسپوليس هميشه پرسپوليس است و همه سعي مي‌کنند از نام پرسپوليس دفاع کنيم.

وي در مورد بازي با فولاد خوزستان گفت: متاسفانه خود من به دليل دو کارته بودن نمي‌توانم مقابل فولاد به ميدان بروم ولي ان‌شاءالله بچه‌ها مي‌توانند با يک بازي خوب در جام حذفي ناکامي ليگ برتر را جبران کنند. بازي خيلي سختي را در پيش داريم اما جام حذفي جاي اشتباه نيست. بايد تمام تلاشمان را بکنيم که حداقل يک جام بگيريم تا بتوانيم در چشم اين هواداران نگاه کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها