کد خبر: ۱۹۹۲۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
نخست‌وزیر اردن با بیان اینکه سفرهای جان کری به منطقه در حال حاضر باعث نمی‌شود که مساله فلسطین حل شود، تصریح کرد: نشست ژنو 2 فورا به پایان بحران سوریه منجر نمی‌شود.

به گزارش 598، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری پانوراما، عبدالله النسور نخست وزیر اردن طی سخنانی اعلام کرد سفرهای دوره‌ای جان کری، وزیر خارجه آمریکا هیچ نتیجه‌ای را برای حل مساله فلسطین در بر نخواهد داشت.

وی گفت: هدف از سفرهای متعدد جان کری به منطقه مشخص شدن موضع اولیه دو گروه فلسطینی و اسرائیلی برای برقراری صلح و حل مساله فلسطین است و لذا این سفرها راهی برای بیان دیدگاه‌ها جهت مشخص شدن موضع اصلی است تا آغازی باشد برای مذاکرات جدی‌تر در آینده.

عبدالله النسور همچنین تاکید کرد: امان تحت هیچ شرایطی حضور بیگانه‌ها را در داخل اراضی اردن نمی‌پذیرد و همچنین سربازان اردنی نیز در غرب رود اردن و در داخل اراضی فلسطین مستقر نخواهند بود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نشست ژنو 2 در خصوص حل بحران سوریه که امروز در مونترو سوئیس برگزار خواهد شد، گفت: نشست ژنو 2 فورا به پایان بحران سوریه نخواهد انجامید اما آغاز‌گر سلسله مذاکراتی است که امید می‌رود به پایان بحران در این کشور کمک کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها