کد خبر: ۱۹۹۰۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «ما برای برد به تبریز آمده ایم و به دنبال این هستیم که در برابر گسترش سه امتیاز را بگیریم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نيوز، پس از ورود سرخپوشان به شهر تبریز با توجه به فشردگی برنامه هایی که وجود داشت علی دایی قبل از عزیمت به هتل محل اقامت سرخپوشان برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان رسانه های گروهی راهی محل برگزاری کنفرانس خبری مربیان شد و در حالی که قرار بود گفتگوی خبری از ساعت 17:45 آغاز شود کنفرانس خبری مربوط به سرمربی پرسپولیس از ساعت 17:35 آغاز شد که در جریان آن علی دایی به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان رسانه های گروهی پاسخ داد.

 

حمید عباسی در همین ارتباط از خبرنگارانی که به جهت زودتر برگزار شدن این نشست موفق به حضور در آن نشدند عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری نمود که فردا در پایان بازی و در فضایی صمیمی سرمربی سرخپوشان پاسخگوی سوالات این گروه از خبرنگاران نیز باشد.

 

علی دایی که زودتر از موعد در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش در محل حضور یافته بود با دوربین باشگاه گسترش صحبت کرد و سپس محل را ترک کرد.

 

وی درباره این مسابقه گفت: «مطمئنا این بازی برای ما حساس و مهم است و اصلا نمی خواهیم امتیازی از دست بدهیم. بازی در تبریز کار دشواری است. گسترش هم تیم خوبی است و در فصل اول حضورش در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است.»

 

دایی تاکید کرد: «ما برای برد به تبریز آمده ایم و به دنبال این هستیم که در برابر گسترش سه امتیاز را بگیریم. قطعا به این فکر می کنیم که در جمع مدعیان باقی بمانیم و در این راه به پیروزی مقابل گسترش فکر می کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها