کد خبر: ۱۹۸۶۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۲۹ دی ۱۳۹۲
اين هم از ديگر اتفاقاتي است كه وقوعش در فوتبال ايران تعجبي ندارد. اينكه يك مربي بركنار شود و خبر بركناري‌اش در تمام رسانه‌ها بپيچد، بدون آنكه خودش بداند!

در حالیکه امیر عابدینی گفته است که به احتمال زیاد ناظمی از سمت خود برکنار می شود اما این مربی عصر امروز(یکشنبه) تیم داماش را تمرین داد. او در این باره مي‌گويد: «هنوز کسی درباره جدایی یا برکناری ام از داماش با من صحبتی نکرده است. فعلا در حال تمرین دادن داماش هستم و تابع تصمیم مسولان باشگاه هستم. اگر تصمیمی برای برکناری من هم وجود داشته باشد صحبتی ندارم اما فعلا در این زمینه بحثی نشده است.»

اين در حالي است كه عابديني در مصاحبه اش خبرهايي داده كه قابل پيش بيني است: «به احتمال فراوان نظرمحمدی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کنیم. من در 5 بازی اخیر هیچ دخالتی در تیم نداشتم زیرا می‌خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم. در داماش هم بحث بومی‌گرایی مطرح است و علی نظرمحمدی را برای هدایت تیم انتخاب خواهم کرد و افشین ناظمی قبل از بازی بعدی احتمالا کنار گذاشته می‌شود.»

به هرحال اين هم از ديگر اتفاقاتي است كه وقوعش در فوتبال ايران تعجبي ندارد. اينكه يك مربي بركنار شود و خبر بركناري‌اش در تمام رسانه‌ها بپيچد، بدون آنكه خودش بداند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها