به گزارش پايگاه 598 به نقل از فارس ، این طور که مطالعه حاضر نشان داده است، 69 درصد کسانی که صاحب گوشی هوشمند هستند به این نتیجه رسیدهاند که این دستگاه یک ابزار کاربردی و قابلاستفاده برای انجام خریدهای اینترنتی محسوب میشود تا آنها بتوانند خریدهای بهتری انجام دهند.
در این بررسی مشخص شد که 12 درصد صاحبان گوشیهای هوشمند هم به این نتیجه رسیدهاند که این دستگاه برای انجام خریدهای آنلاین کاربرد ندارد.
علاوه بر این، 70 درصد شرکتکنندگان در این تحقیق با این عبارت موافق بودهاند: «من قصد دارم طی سال جاری میلادی از گوشی هوشمند خود در جریان خریدهای اینترنتی بیشتر استفاده کنم». البته باید گفت که 11 درصد کاربران با این عبارت موافق نبودند.
همچنین باید گفت که گوشی هوشمند آگاهی بیشتری به کاربران میدهد و صاحبان آن با اطمینان بیشتر در مورد خریدهای خود تصمیمگیری میکنند. این افراد در مقایسه با کسانی که برای خریدهای آنلاین سراغ شبکههای اجتماعی میروند قاطعتر تصمیمگیری میکنند.
بر اساس نتایج حاصل از این بررسی، از هر 10 صاحب گوشی هوشمند 7 نفر اعلام کردند که قیمت کالاهای مختلف را به کمک این دستگاه بررسی میکنند و همچنین، 10 بین هر 10 نفر 5 کاربر خاطرنشان کردند که مطالب و توضیحات منتشر شده مربوط به هر کالا را در گوشی هوشمند خود میخوانند.