کد خبر: ۱۹۸۵۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۸ دی ۱۳۹۲
مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: نشت گاز منواکسید کربن در یک واحد مسکونی در جنوب نیشابور یک زوج سالخورده را به کام مرگ برد.
سیدمهدی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: فردی حدود ساعت 7 بعدازظهر با اتاق فرمان مرکز آتش‌نشانی شهرستان نیشابور تماس گرفته و اعلام کرد که زوج سالخورده‌ای در محله‌ای واقع در فیاض‌بخش جنوبی جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: پس از اعلام گزارش این حادثه آتش‌نشانان و امدادگران اورژانس با حضور در محل حادثه و معاینه این افراد مرگ آنان را تأیید کردند و پس از بررسی اجساد دریافتند که چند روزی از مرگ این زوج میانسال می‌گذرد.

حسینی در مورد علت بروز این حادثه مرگبار تصریح کرد: با حضور کارشناس علت‌یابی در محل حادثه، از لوله‌ها و بخاری‌ها این ساختمان مسکونی بازدید به عمل آمد که در نهایت مشخص شد لوله خروجی دودکش آبگرمکن دیواری از دودکش جدا و گازهای کشنده به مرور از دودکش آبگرمکن دیواری وارد منزل مسکونی شده است.

وی ادامه داد: برخلاف آموزش‌هایی که در رسانه‌های عمومی در این زمینه انجام می‌شود هر سال شاهد حوادث ناگواری هستیم.

حسینی خاطرنشان کرد: اجساد این زوج میانسال برای انجام تحقیقات بیشتر و بررسی چگونگی مرگ به نیروی انتظامی و پزشکی قانونی تحویل شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه همشهریان باید در نصب و راه‌اندازی وسایل گرمایشی رعایت اصول ایمنی را داشته باشند، توصیه کرد: حتماً برای هر دودکش از کلاهک استفاده شود؛ همچنین قبل از نصب بخاری مسیر دودکش مورد بررسی قرار گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها