کد خبر: ۱۹۸۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۵۰     ۲۰ شهريور ۱۳۹۰

دبیرجامعه روحانیت مبارز ضمن تکذیب مذاکره محسن رضایی با وی برای حضور جبهه ایستادگی در کمیته واحد اصولگرایان گفت: به دلیل اینکه ما در کارمان اخلاص داریم اصولگرایان بالاخره به وحدت خواهند رسید.

آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان و دیبرکل جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با مهر، در خصوص برخی اخبار مبنی بر مذاکره محسن رضایی به نمایندگی از جبهه ایستادگی با وی برای حضور در جبهه متحد اصولگرایان گفت: محسن رضایی صحبتی با من در خصوص حضور جبهه ایستادگی در جبهه متحد اصولگرایان انجام نداده است و من این موضوع را تکذیب می کنم.

وی افزود: این موضوع در برخی سایتها مطرح شده بود در حالیکه به هیچ وجه صحت نداشت.

مهدوی کنی در خصوص آخرین مذاکرات جبهه پایداری با گروه 8+7 اظهار داشت: تاکنون اعضای این جبهه در جلسات شرکت نکرده اند.

دبیرجامعه روحانیت مبارز در خصوص اخباری مبنی بر حضور حسینیان در کمیته داوری و نظارت اصولگرایان نیز گفت: وی تاکنون در جلسات کمیته شرکت نکرده است.

همانگونه که در گذشته نیز اعلام کرده ام جبهه متحد هیچ‌گونه شرط و شروطی را نمی پذیرد
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین تصریح کرد: همانگونه که در گذشته نیز اعلام کرده ام ما هیچگونه شرط و شروطی را نمی پذیریم چرا که همه ما برادر هستیم و اینگونه سخنان هیج وجهیتی ندارد.

مهدوی کنی در خصوص برخی اخبار مبنی بر جلسه جبهه متحد اصولگرایان در مشهد اظهار داشت: جلسات جبهه متحد اصولگرایان به صورت مستمر برگزار می شود ولی جلسه ای تاکنون در مشهد برگزار نشده است.

وی همچنین به وحدت اصولگرایان نیزاشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه ما در کارمان اخلاص داریم اصولگرایان بالاخره به وحدت خواهند رسید.

تسخیر سفارت اسرائیل در مصر در روند بیداری اسلامی تاثیرگذار خواهد بود
 
رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه در خصوص تاثیر تسخیر سفارت رژیم صهیونیتی در مصر در تحولات این کشور گفت: این اتفاق قطعا در تحولات مصر اثر خواهد گذاشت اگرچه ممکن است عواقبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: تسخیر سفارت اسرائیل در مصر برای انقلاب این کشور و دیگر کشورهای اسلامی مفید و در روند بیداری اسلامی مردم منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها