کد خبر: ۱۹۸۲۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۷ دی ۱۳۹۲
مهاجم سابق پرسپولیس:
شرایط سرخپوشان از استقلال بهتر است و آبی‌پوشان در شوک جدایی پژمان منتظری و جواد نکونام هستند و تمرکز کافی برای دربی ندارند.
محسن خلیلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: حساسیت دربی امسال نسبت به سال‌های گذشته کم تر شده و با  توجه به بازی‌هایی که پشت سر هم انجام می‌شود استقبال هواداران را کم کرده است.
 
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی افزود: من هم مثل سایر پرسپولیسی‌ها دوست دارم پرسپولیس در دربی پیروز شود البته شرایط سرخپوشان از استقلال بهتر است و آبی‌پوشان در شوک جدایی پژمان منتظری و جواد نکونام هستند و تمرکز کافی برای دربی ندارند.
 
خلیلی ادامه داد: نمی‌توانم کشیدن سیگار را تایید کنم اما در سال های گذشته هم بازیکنان به صورت تفریحی  قلیان می‌کشیدند و به نظرم بهتر است که ورزشکاران در ملاء عام این کار را نکنند تا شخصیتشان خراب نشود و اسیر حاشیه نشوند. اینکه بازیکنی قلیان می‌کشد و در عین حال برای تیمش مفید باشد اشکالی ندارد اما هنگامی که استفاده بیش از حد قلیان به سلامت آن بازیکن آسیب بزند باید با او برخورد شود در کل اگر قلیان مضر است  چرا در جامعه وجود دارد و در قهوه خانه ها افراد به راحتی می توانند قلیان بکشند اگر دود برای ورزشکاران یا حتی مردم مضر است آنها را جمع کنند.
 
وی گفت: در حال حاضر تا پایان امسال با باشگاه صبای قم قرارداد دارم و مشغول کش مکش با مسئولان باشگاه هستم تا طلبم را به طور کامل دریافت کنم من از سال گذشته 50 درصد و از امسال کل مبلغ قراردادم را طلب دارم و منتظرم تا مشکلاتم با مسئولان حل شود.
 
خلیلی افزود: الان به صورت انفرادی تمرین کرده و زیر نظر مربی خودم بدنسازی می‌کنم تا هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل برسم و بتوانم در فصل آینده به تیم مورد علاقه‌ام ملحق شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها