کد خبر: ۱۹۸۱۹۶
زمان انتشار: ۲۳:۲۰     ۲۶ دی ۱۳۹۲
محمد غلامي مهاجم 6 گله سپاهان که موفق شد در بازي با راه آهن پاس گل بدهد به خبرنگار ورزش 3 گفت: بازي در نيمه اول کيفيت آنچناني نداشت، اما در نيمه دوم تيم ما سرا پا حمله بود و راه آهن حرفي براي گفتن نداشت. در روزي که 3 امتياز بازي از آن ما بود، روي اتفاقات بازي، تيم راه آهن موفق شد آخرين لحظه بازي را به تساوي بکشاند و نوار پيروزي‌هايمان به طور موقت پاره شد ولي خب از آنجايي که دو تيم مدعي ديگر هم امروز مساوي کردند زياد بد نشد. نوار بردهايمان از بازي آينده شروع خواهد شد و مطمئن باشيد و اميدوارم که به بردهايمان ادامه دهيم. حيف است سپاهان با اين پتانسيل و تماشاگران خوب و فوتبال زيبايي که ارائه مي‌دهد بالاي جدول نباشد.

غلامي در مورد حضور او در تيم ملي و اينکه با نشستن‌هاي متوالي روي نيمکت آيا هنوز اميدوار است که به تيم ملي دعوت شود مي‌گويد: بله من اين را خوب مي‌دانم که آقاي کي‌روش فوتبال مرا قبول دارد و اين به من انگيزه مي‌دهد و خيلي تلاش مي‌کنم، در درجه اول براي تيمم مثمرثمر باشم و به تيم ملي مجددا دعوت شوم.

هافبک تيم سپاهان مي‌افزايد: نيمکت‌نشيني و ثابت بازي کردن من مربوط به نظر مربي است و من به نظر ايشان احترام مي‌گذارم شايد در آينده من ثابت بازي کنم و شخص ديگر نيمکت‌کشين شود. مهم موفقيت تيم‌مان است و هدفي که براي قهرماني داريم.

غلامي درباره دربي فردا مي‌گويد: به نظر من چون که هر دو تيم بالاي جدول هستند و امتياز گرفتن در اين بازي براي هر دو تيم ارزشمند است فکر مي‌کنم بيشتر دو تيم به فکر مساوي باشند تا به خاطر برد به ميدان بيايند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها