کد خبر: ۱۹۸۱۸۴
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۲۶ دی ۱۳۹۲
حسين فرکي در نشست خبري پس از ديدار مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: به نظرم بازي قابل پيش‌بيني بود طبيعي است که تيمي وقتي در فاصله 4 روز دو بازي انجام مي‌دهد قطعاً اينگونه خسته بازي مي‌کند البته ما از يک امتياز در خانه حريف راضي هستيم ولي شرايط دو تيم به گونه‌اي بود که خستگي کاملاً مشهود بود و به همين دليل مساوي را در پي داشت.

به گزارش فارس، وي افزود: با اين برنامه‌ريزي و پروازها مشکلات تيم‌ها بيشتر مي‌شود چون پرواز اهواز به اصفهان لغو شد و مجبور شديم به تهران بياييم و با اتوبوس به اصفهان برويم که همين مصافت 7 ساعت طول کشيد. از طرف ديگر هم نمي‌دانم که شرايطمان براي برگشت چگونه است و دوباره بايد با اتوبوس به تهران برويم و از آنجا به اهواز سفر کنيم يا خير؟ اما 4 روز بعد بايد به مصاف مس برويم سپس در جام حذفي 4 روز ديگر با پرسپوليس بازي کنيم و دوباره در ليگ به مصاف سايپا برويم با اين شرايط تعجب‌آور نيست که خسته بازي کنيم اما امروز در 10 دقيقه آخر يخمان باز شد و چند موقعيت داشتيم.

خبرنگاري پرسيد به نظر مي‌رسد فشردگي بازي‌ها به شکلي است که روي تيم‌ها تأثيرگذار است که فرکي پاسخ داد: ما محکوم هستيم و هر چه فرياد مي‌زنيم گوش شنوايي نيست با اين برنامه‌ريزي باشگاه‌ها لطمه مي‌خورند. در ظاهر قضيه ما حرفه‌اي هستيم ولي در باطن اصول حرفه‌اي رعايت نمي‌شود فاصله زيادي بين حرف و عمل داريم و ما مربيان و پزشکان خيلي هنر داريم که در چنين شرايطي بازيکنانمان را طوري حفظ مي‌کنيم که مصدوم نمي‌شوند.

وي تأکيد کرد: آقاياني که با افتخار مي‌گويند ليگ را 20 ارديبهشت تمام مي‌کنيم به تبعات آن فکر نمي‌کنند و انگار نه انگار که ممکن است بازيکنان ملي‌پوش ما در ليگ مصدوم شوند.

فرکي در خصوص دربي 78 گفت: حواشي دربي روي تيم‌ها تأثير گذاشته بود و جو دربي کاملاً در اين هفته مشخص بود ولي اين بازي هم مثل بازي‌هاي گذشته است. البته من گفته بودم به شرطي که فولاد برنده شود هر نتيجه‌اي در آن مسابقه رقم بخورد به نفع فولاد است ولي حالا براي ما مهم نيست که چه نتيجه‌اي در اين مسابقه اتفاق مي‌افتد و ما کار خودمان را انجام مي‌دهيم. انشاءالله هر نتيجه‌اي رقم مي‌خورد به نفع مردم باشد و آنها شاهد يک مسابقه خوب باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها