کد خبر: ۱۹۸۱۸۳
زمان انتشار: ۲۳:۱۴     ۲۶ دی ۱۳۹۲
پرويز مظلومي پس از پيروزي مس کرمان مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي گفت: وقتي که به جمع چهار تيم برتر جام حذفي رسيديم اين نشان مي‌دهد که تيم شايسته‌اي هستيم و جايگاهي که در ليگ برتر داريم حق ما نيست. بچه‌هاي ما امروز با غيرت بازي کردند و در حالي که خيلي‌ها مي‌گفتند که مس‌کرمان مشکل بدني دارد اما ما نشان داديم که اينطور نيست و ديديد دو گل را در وقت‌هاي اضافه به ثمر رسانديم.

وي ادامه داد: امروز خيلي از بازيکنان ما به دليل تب و لرز مريض بودند اما ديديد که چقدر با غيرت بازي کردند و وقتي که فرصت خوبي براي حضور در جمع چهار تيم برتر جام حذفي داشتيم اين فرصت را از دست ندادند.

مظلومي افزود: البته اگر رفتن من از مس کرمان به اين تيم کمک کند همين امروز از اين تيم مي‌روم و درنگ نخواهم کرد چراکه مردم کرمان مرا به اين تيم آوردند و نمي‌خواهم طوري باشد که خواهان رفتن من شوند. من مس را دوست دارم و حتي اگر در اين تيم هم نباشم هر کمکي که از دستم بربيايد برايش انجام مي‌دهم. البته بايد ببينيم که شرايط باشگاه چطور پيش مي‌رود و آنها هر تصميمي بگيرند بايد آن را بپذيريم.

سرمربي اسبق تيم فوتبال استقلال در مورد دربي 78 که فردا برگزار مي‌شود تصريح کرد: در اين يک هفته گذشته هرکس که به من زنگ مي‌زد تا درباره دربي با من صحبت کند من حرف نزدم چراکه فقط زمان دربي ياد من مي‌افتند اما اميدوارم که بازي قشنگي از آب دربيايد و از آنجايي که من استقلالي هستم دوست دارم اين تيم بازي را ببرد.

مظلومي در پايان به خبرنگاران حاضر در اين نشست خبري گفت: اگر من را نديديد حلالم کنيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها