کد خبر: ۱۹۸۰۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۲۶ دی ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:‌گاهی کری‌ها از کنترل من و سردار خارج می‌شود اما چون ریشه‌ای نیست و ما با هم رفاقت داریم همه چیز زود حل می‌شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران درباره حضورش در تمرین امروز استقلال گفت: من معمولاً‌ برای بازدید از ساخت و ساز کمپ به تمرین می‌آیم اما از آنجایی که این تمرین قبل از دربی‌ است به کمپ آمدم تا هم تمرین را ببینم و هم با امیر قلعه‌نویی برای حضور فردای سردار رویانیان در تمرین استقلال هماهنگی کنم. البته فردا من هم همراه با سردار به تمرین پرسپولیس می‌رویم. ما می‌خواهیم نشان دهیم که فقط در زمین رقیب هستیم اما بیرون از زمین با هم رفاقت داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد تذکر وزیر ورزش و جوانان به وی و مدیرعامل پرسپولیس برای جنگ رسانه‌ای که به وجود آمده اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان صحبت آنچنانی نکرد اما ایشان همیشه به ما تذکر می‌دهد که در کنار رقابت بای یکدیگر رفاقت داشته باشیم البته گاهی کری‌ها از کنترل من و سردار خارج می‌شود اما چون ریشه‌ای نیست و ما با هم رفاقت داریم همه چیز زود حل می‌شود.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اعتصاب بازیکنان پرسپولیس قبل از تمرین امروز تیمشان اظهار داشت: من می‌دانم که سردار رویانیان آنجا تلاش می‌کند تا به تیم پول برساند اما همیشه این مشکلات هست و من هم به بازیکنان قول داده بودم که به آنها قبل از دربی پول بدهم و الوعده الوفا!

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره منتشر شدن عکس منتسب به دو بازیکن باشگاه استقلال در حال قلیان کشیدن افزود:‌ سردار رویانیان هم در اینباره گفت که کار خوبی انجام نشده ما حتی مشابه این عکس‌ها را داشتیم که نخواستیم آنها را منتشر کنیم تا بیشتر وارد این مسائل شویم حتی وقتی برای بازیکنان پرسپولیس اتفاق ناپسندی رخ داد در حالیکه حتی روزنامه پیروزی در آن باره موضع گرفت تنها روزنامه‌ای که چیزی از این خبر منتشر نکرد، روزنامه استقلال جوان بود چرا که من اعتقاد دارم در کار فرهنگی نباید همدیگر را له کنیم. به همین دلیل من اجازه ندادم که این عکس‌ها چاپ شود. ما از این مسائل حمایت نمی‌کنیم اما اعتقاد داریم به جای رسانه‌ای کردن این موضوع باید برخورد اصلاحی با آن انجام دهیم.

وی درباره نظرسنجی برنامه 90 که در آن مردم بیشتر به برد پرسپولیس رأی داده بودند، افزود:‌همیشه در نظرسنجی‌هایی که برنامه عادل فردوسی‌پور انجام می‌دهد پرسپولیس برنده می‌شود. من نمی‌دانم شاید خطوط آنجا برای پرسپولیسی‌ها باز است! با این همه من فکر می‌کنم که همه چیز در زمین بازی مشخص می‌شود. آن زمان که آنها ضعیف بودند ما باختیم و زمانی که ما ضعیف بودیم برنده شده‌ایم. من فکر می‌کنم که برگ برنده ما تیم فوتبال استقلال است.

فتح‌الله‌زاده درباره پرداختی به بازیکنان قبل از دربی هم گفت: مشکل خاصی در اینباره وجود ندارد و ما 10 تا 20 درصد از مطالبات بازیکنان را به آنها می‌دهیم تا قبل از دربی شارژ مالی شوند.

مدیرعامل استقلال درباره صحبت‌های امروز مهدی رحمتی که در آن از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار گلایه کرده بود تصریح کرد: کفاشیان از دوستان خوب من است اما می‌دانم که او حرف‌های رحمتی را به دل نمی‌گیرد چرا که ما مدیران به اینگونه صحبت‌ها عادت داریم و به همین دلیل فکر نمی‌کنم مشکلی باشد چرا که رحمتی از بزرگان فوتبال ایران است و به فوتبال و کفاشیان خدمات زیادی کرده است و می‌دانم کفاشیان این صحبت‌های رحمتی را نادیده می‌گیرد.

وی درباره اینکه آیا بازیکنی از استقلال باز هم جدا می‌شود یا نه، ادامه داد: تا اینجا جدا شده‌ها جدا شده‌اند و دیگر کفایت می‌کند! دیگر بازیکن جدا شده نداریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌هایی که امروز قبل از تمرین با بازیکنان استقلال انجام داد، افزود: من به آنها گفتم که این روزها از نظر روحی و روانی روی پرسپولیس تبلیغات زیادی می‌شود اما از پرسپولیس قوی‌تر هستیم و باید خودتان را در زمین فوتبال نشان دهید. کری‌خوانی همیشه جزئی از فوتبال است و می‌تواند به جذاب شدن فوتبال کمک کند اما گاهی این کری‌خوانی‌ها بیش از اندازه می‌شود که کار را خراب می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها