کد خبر: ۱۹۷۹۲۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۲۵ دی ۱۳۹۲
رئيس پيشين باشگاه رئال مادريد ادعا کرد به نظر او کريستيانو رونالدو فوتبال خود را در سانتياگوبرنابئو به پايان نمي‌رساند و به ليگ برتر انگليس بازخواهد گشت.
رامون کالدرون، رئيس پيشين رئال مادريد در گفت‌وگو با نشريه سان انگليس در پاسخ به سوالي درباره آينده کريستيانو رونالدو که اخيراً قراردادش با رئال مادريد را تا سال 2018 تمديد کرد، اظهار داشت: بعيد مي‌دانم رونالدو دوران بازيگري‌اش را در رئال مادريد به پايان برساند. حسم مي‌گويد او يک روز دوباره به انگليس باز خواهد گشت.

به نقل از تسنيم، رونالدوي 28 ساله که در پايان قرارداد فعلي‌اش با رئال مادريد 32 ساله خواهد شد، 2 روز پيش اعتراف کرد هنوز منچستريونايتد، تيم پيشين خود را فراموش نکرده و با اين گفته خود زمينه‌ساز انتشار شايعات فراواني در خصوص بازگشت‌اش به ليگ برتر انگليس شد. کالدرون يکي از کساني است که باور دارد اين موضوع دير يا زود به حقيقت خواهد پيوست.

وي افزود: رونالدو از زندگي‌اش در شهر مادريد راضي است و با هواداران رئال هم رابطه خوبي دارد اما من فکر مي‌کنم رابطه او با فلورنتينو پرس، رئيس فعلي باشگاه به اندازه رابطه‌اش با سرالکس فرگوسن در منچستريونايتد خوب نيست. رونالدو کساني که براي او نقشي مانند يک پدر را ايفا مي‌کنند، دوست دارد اما فلورنتينو با او چنين رابطه‌اي ندارد. به نظر من ميان آنها هيچ رابطه‌اي نيست و اگر هم باشد بسيار ضعيف است.

کالدرون در فاصله سال‌هاي 2006 تا 2009 مديريت رئال مادريد را بر عهده داشت و پس از پايان دوران مديريت‌اش صندلي رياست را به فلورنتينو پرس، کسي که رونالدو را از منچستريونايتد خريد، داد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها