کد خبر: ۱۹۷۹۱۰
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۲۵ دی ۱۳۹۲
بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس با صدور اطلاعيه‌اي تاکيد کردند در بازي روز جمعه با تمام وجود به ميدان رفته و هيچ توجهي به مسائل مالي نخواهند کرد.
به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس پس از اتفاقات امروز (چهارشنبه) با صدور اطلاعيه‌اي بر حضور در بازي روز جمعه تاکيد کرده و اعلام داشتند مصمم‌تر و با تمام وجود در دربي به ميدان خواهند رفت و ذره‌اي به مسائل مالي در اين بازي توجه نخواهند داشت.

متن اطلاعيه بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس به شرح زير است:

ضمن تقدير و تشکر از حمايت‌هاي همه جانبه و بي‌دريغ هواداران عزيز پرسپوليس به اطلاع مي‌رسانيم که در بازي روز جمعه با تمام وجود و مصمم‌تر از گذشته به ميدان خواهيم رفت و فارغ از همه اتفاقات در اين ديدار ذره‌اي به مسائل مالي فکر نخواهيم کرد و اطمينان مي‌دهيم که اتفاقات اخير نه تنها انگيزه ما را براي کسب يک نتيجه مطلوب مضاعف کرده بلکه ذره‌اي روي عملکرد ما تاثير نخواهد داشت چرا که در اين بازي مهم هرگز تحت تاثير مسائل و مشکلات مالي به وجود آمده به ميدان نيامده و فقط به سربلندي هواداران فکر خواهيم کرد و براي شادي دل آنها با تمام وجود به ميدان خواهيم رفت.

ما فارغ از اتفاقات اخير و مطالبات به حقي که داشته‌ايم به احترام هواداران و خانواده بزرگ پرسپوليس بازي خواهيم کرد و مي خواهيم تاکيد کنيم در فصل جاري بسياري فشارها تا تحمل کرده و تصميمي که امروز گرفتيم دلايل متعدد و بسياري داشت که هواداران به طور حتم در جريان جزئيات آن نبوده و نمي دانند چرا در سايه فشارهاي موجود و برخي اتفاقات چنين تصميمي گرفته شد. به هواداران حق مي دهيم که از اتفاقات امروز تعجب کرده و انتظار ديگري داشته باشند اما آنها در جريان خيلي مسائل نيستند و ما اگر لازم باشد براي آنها توضيح خواهيم داد چه مسائلي دست به دست هم داد تا تمرين امروز پرسپوليس برگزار نشود.

ما خود را شرمنده آقاي دايي و اعضاي کادر فني پرسپوليس و هواداران مي‌دانيم که تمرين امروز برگزار نشد. ايمان داريم که مديريت باشگاه تمام تلاش‌ خود را براي حل و فصل مشکلات انجام داده و مي دهد اما متأسفانه ماه‌هاست که به نتيجه نرسيده است و صحبت از فرداهاي نامشخص مي‌باشد و اميدواريم حمايت‌هاي لازم از کادر فني ، مديريت و هيئت مديره بيشتر شود و برخي مشکلات مرتفع گردد.

تاکيد مي‌کنيم در بازي روز جمعه فارغ از همه مسائل و بدون توجه به مطالبات به حق خود مصمم تر از قبل و با تمام وجود به ميدان رفته و اين را در ميدان عمل ثابت خواهيم کرد. همچنين هواداران عزيز و قدرشناس پرسپوليس که در فصل جاري و به رغم همه مشکلات چند برابر ساير تيم هاي پرطرفدار با حضور در استاديوم ها از تيم محبوب خود حمايت کرده‌اند درخواست مي‌کنيم در بازي روز جمعه نيز ما را از اين حمايت‌هاي خود بي‌نصيب نگذاشته و تا دقيقه نود پشتيبان تيم باشند. به آنها اطمينان خاطر مي دهيم که در بازي روز جمعه تنها موضوعي که ذره‌اي در عملکرد ما تاثير نخواهد داشت اتفاقات اخير و موضوع مطالبات به حق اعضاي تيم است.

ما غيرت و تعصب خود را در زمين نشان خواهيم داد و از هواداران صميمانه درخواست مي کنيم ضمن حمايت همه جانبه تا آخرين ثانيه هاي بازي مسائل اخلاقي را رعايت کرده و بستر را براي قضاوت بدون دردسر تيم داوري فراهم کرده و احترام اعضاي تيم فوتبال استقلال را حفظ کرده و بار ديگر نشان دهند پرسپوليس به عنوان پرطرفدارترين تيم فوتبال آسيا از نظر فرهنگي و اخلاقي نيز از بهترين هواداران فوتبال بهره مند است.

صاحبان واقعي پرسپوليس هواداران و پيشکسوتان هستند و ما به عشق خانواده بزرگ پرسپوليس روز جمعه تلاش خواهيم کرد با تمام توان خود به ميدان رفته و انشاالله با کسب يک نتيجه مطلوب دل هواداران را شاد کنيم. بسياري از ناگفته‌هاي ما بماند بعد از دربي. ناگفته‌هايي که اگر هواداران از آنها آگاه باشند شايد ديدگاه‌شان نسبت به برخي موضوعات عوض شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها