کد خبر: ۱۹۷۹۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۷     ۲۵ دی ۱۳۹۲
باشگاه پرسپوليس اعلام کرد که محمد رويانيان سند خانه‌اش در جماران تهران را در اختيار بانک گذاشت تا وام 2 ميليارد توماني بگيرد.
حسين قدوسي اظهار داشت: به دليل فشار و مشکلات زياد بازيکنان پرسپوليس امروز در اقدامي حاضر به تمرين کردن نشدند و خودشان هم از اين بابت ناراحتند اما فردا تمرينات پرسپوليس با قدرت انجام مي‌شود و هواداران مطمئن باشند که پرسپوليس با قدرت در دربي 78 به ميدان مي‌رود و چشم‌انتظار حضور هوادارانش است.

به نقل از فارس، وي افزود: روز جمعه پرسپوليسي‌ها با احترام به داور بازي و درک شرايط قطعاً سعي خواهند کرد يکي از حساس‌ترين بازي‌هاي پرسپوليس را با پيروزي پشت سر بگذارند. بازيکنان شرايط حساس را درک کرده‌اند و ان‌شاءالله با صبوري در مشکلات همه چيز حل خواهد شد از اين بابت رويانيان هم ناراحت است البته دايي نيز مهمترين تمرين پرسپوليس را از دست داده.

قدوسي ادامه داد: پس ازاين اتفاق‌ها رويانيان سند خانه‌اي که جديداً در جماران خريده نزد بانک گذاشت تا وامي 2 ميليارد توماني بگيرد تا مشکلات تمام شود. ما از هواداران مي‌خواهيم همه چيز را فراموش کنند تا روز جمعه خدشه‌اي در موفقيت پرسپوليس وارد نشود.

وي يادآور شد: البته ما قبول داريم قرار بود با توجه به اينکه قبل از بازي با نفت چک به بازيکنان داده شده بود، اين چک‌ها پاس مي‌شد اما اين اتفاق نيفتاد که ان‌شاءالله به زودي اين اتفاق خواهد افتاد. ما از هواداران مي‌خواهيم که مانند بازي 2 بر صفر که به يک‌باره 3 بر 2 به سود ما تمام شد تا ثانيه آخر کنار پرسپوليس باشند و از اين تيم چشم برندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها