کد خبر: ۱۹۷۹۰۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۲۵ دی ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: شايد مظفري‌زاده به تيمي تمايل داشته باشد اما مهم منش و اخلاق اوست.
علي فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس، درباره بحث‌هايي که در باره سعيد مظفري‌زاده داور دربي 78 از سوي برخي استقلالي‌ها مطرح شد که وي تمايل به رنگ پرسوليس دارد،‌گفت:‌من خودم شخصا مظفري‌زاده را به خاطر شخصيتي که دارد دوستش دارم او ممکن است تمايلي هم به يک تيم داشته باشد اما مهم شخصيت و منش اوست. مظفري‌زاده آدم سالمي است و ما مشکلي با داوري وي براي دربي 78 نداريم.

فتح‌الله‌زاده افزود: اميدوارم روز جمعه او قضاوت خوبي انجام دهد و همه از عملکردش رضايت داشته باشند و اينکه گفته مي‌شود او تمايلي به پرسپوليس دارد من ناراحت نيستم اما مطمئنم سعيد مظفري‌زاده در قضاوت و سوت‌هايش اين تمايل را دخيل نمي‌کند من مطمئنم اگر بدشانسي نبود او مي‌توانست حتي در جام جهاني نيز قضاوت کند.

مديرعامل استقلال درباره حضورش در تمرين فرداي پرسپوليس و همچنين حضور رويانيان در جمع استقلالي‌ها گفت:‌ما اين هماهنگي را انجام داديم که براي احترام متقابل هر دو مديرعامل در جلسه تمريني پرسپوليس و استقلال حاضر شود. اين نشان از احترام و بازي جوانمردانه در فوتبال دارد. کري‌خواني‌ها شايد وجود داشته باشد اما اين کري‌ها در خارج از ميدان است و در داخل ميدان فقط مي‌دانيم بازي کنيم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سؤال که مشکلات مالي گريبان پرسوليس را گرفت و امروز بازکينان اين تيم اعتصاب کردند، ‌گفت:‌اميدوارم رويانيان فکري به حال مسائل مالي پرسپوليس کند. مي‌دانم چه شرايط سختي به لحاظ مالي در اين دو باشگاه حاکم است. خودم در چند وقت اخير تلاش زيادي کردم که بخشي از پول را وارد باشگاه استقلال کنم. من دوست دارم که مشکلات مالي پرسپوليس هم حل شود و آنها با قدرت به مصاف ما در دربي 78 بيايد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها