کد خبر: ۱۹۷۷۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۵ دی ۱۳۹۲
آلساندرو ماتري به صورت قرضي به تيم فيورنتينا پيوست.

ميلان در فصل جاري عملکرد بدي را در سري A پشت سر گذاشت و در حال حاضر با تيم يوونتوس صدرنشين 30 امتياز فاصله دارد و بعيد به نظر مي‌رسد که بتواند سهميه ليگ قهرمانان اروپا را براي فصل آينده کسب کند.

آلساندرو ماتري، مهاجم ايتاليايي ميلان با توافق با تيم فيورنتينا به اين تيم ملحق شد تا جاي خالي جوزپه روسي و ماريو گومس را پر کند.

روسي و گومس دو مهاجم فيورنتينا هر دو به دليل مصدوميت از ترکيب بنفش‌هاي فلورانس دور ماندند و به همين خاطر اين باشگاه براي پر کردن جاي خالي آنها دست به دامن مهاجم ميلان شد.

آلساندرو ماتري پس از پيوستن به تيم فيورنتينا در گفت و گو با سايت اين باشگاه ، گفت: هنوز مراحل انتقالم به تيم فيورنتينا تکميل نشده و قرار است به زودي با رفع شدن مشکلات قراردادم را با اين تيم امضا کنم.

آلساندرو ماتري که در شش بازي براي ميلان تنها يک گل را به ثمر رساند، ادامه داد: تشنه گل زدن و بازي کردن براي فيورنتينا هستم و دوست دارم که بتوانم شرايط جديدي براي خودم در تيم فيورنتينا به وجود آورم.

رسانه‌هاي ايتاليايي هم‌چنين گزارش دادند باشگاه فيورنتينا در آستانه به خدمت گرفتن اندرسون، هافبک برزيلي منچستريونايتد قرار دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها