کد خبر: ۱۹۷۵۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۴ دی ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان پيش از ديدار تيمش مقابل ذوب‌آهن گفت: حريف‌مان با وجود شرايط بد در جدول انگيزه‌هاي بسياري دارد و به نظرم بازي سختي را پيش‌رو داريم.

حسين فرکي اظهار کرد: با توجه به اين‌ که فاصله برگزاري مسابقات نزديک به هم است، شرايط متفاوتي داريم و بايد خودمان را با شرايط جديد هماهنگ کنيم و فکر مي‌کنم براي چهار، پنج بازي آينده هم بايد چنين شرايطي را تحمل کنيم.

به گزارش ايسنا،وي ادامه‌ داد: به هر حال فاصله هر دو بازي چهار روز است که با توجه به چنين شرايطي بازيکنان خسته مي‌شوند و ما هم در هر صورت بر همين اساس تمرينات‌مان را براي ديدار مقابل ذوب آهن دنبال کرديم. امروز در اهواز تمرين مي‌کنيم و فردا هم عازم اصفهان مي‌شويم و در آنجا نيز تمرين خواهيم داشت. بازي سخت و دشواري مقابل ذوب آهن در خارج از خانه داريم اما اميدوارم در اين ديدار به سه امتياز دست پيدا کنيم.

وي درباره برد تيمش مقابل پرسپوليس و تاثير آن در شرايط روحي بازيکنانش عنوان‌ کرد: يک برد بسيار خوب برابر پرسپوليس به دست آورديم که اين پيروزي در شرايط روحي بازيکنانم نيز تاثيرگذار بود. شاگردانم شايسته اين برد بودند و همان طور که قبلا هم صحبت اين بازي شده بود، اين بازي براي ما شش امتيازي بود و توانستيم نتيجه شکست دور رفت‌مان را هم جبران کنيم.

فرکي درباره تيم ذوب آهن گفت: هفته گذشته ذوب آهن با نتيجه يک بر صفر نفت تهران را شکست داد و با توجه به تغيير کادري هم که داشته است، شرايط بسيار خوبي دارد. به اعتقاد من ذوب آهن در ابتداي فصل هم تيم خوبي بود و جايگاه آن در اين ‌جاي جدول نيست. اين تيم بازيکنان بسيار خوب، توانمند، باتجربه و باکيفيتي دارد و عملکرد اين تيم برخلاف نتايجي بوده که به دست آورده است.

وي ادامه‌داد: ذوب آهن در دور رفت در زمان سرمربيگري لوکا بوناچيچ در اهواز ما را اذيت کرد که البته در نهايت اين تيم را برديم. مي‌دانيم در واقع با تيمي بازي داريم که با وجود شرايط بدش در جدول، انگيزه‌هاي بسياري دارد و ما هم به همين دليل کار سختي را پيش رو داريم و باتوجه به شرايطي که داريم بايد در اين ديدار برنده شويم که اين مي‌تواند نويد بازي خوبي را با تمام دشواري‌هايش، بدهد.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان در پايان درباره محرومان و مصدومان تيمش عنوان‌ کرد: خدا را شکر محروم نداريم ولي همچنان لوسيانو پريرا مصدوم است و به اين بازي نمي‌رسد. يکي، دو مصدوم ديگر هم داريم که در روزهاي باقي مانده تا اين بازي، پزشک تيم نظرش را درباره آنها مي‌دهد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها