کد خبر: ۱۹۷۴۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۴ دی ۱۳۹۲
يوپ هاينکس پس از انتخاب به عنوان برترين مربي فوتبال جهان با اعلام اين که ريبري نيز شايسته دريافت توپ طلا بوده است مي گويد که اين جايزه به تمام بازيکنان بايرن مونيخ تعلق دارد.

يوپ هاينکس، سرمربي بازنشسته آلماني شب گذشته (دوشنبه) موفق شد يک افتخار ديگر را به کارنامه ورزشي خود اضافه کند و به عنوان برترين مربي فوتبال جهان در سال 2013 انتخاب شود.

به نقل از ايسنا،هاينکس پس از انتخاب به عنوان برترين مربي فوتبال جهان در سال 2013 گفت: از اين که اينجا هستم و به عنوان بهترين مربي انتخاب شدم به خودم مي‌بالم. از کساني که من را به عنوان بهترين مربي انتخاب کردند تشکر مي‌کنم. اين جايزه به من تعلق ندارد که به تمام بازيکنان بايرن‌ مونيخ تعلق دارد. از رييس باشگاه گرفته تا بازيکنان و مسئولان تيم. آنها فصل گذشته عملکرد بسيار خوبي از خود نشان دادند و ما توانستيم به افتخارات مهمي در فوتبال اروپا دست يابيم. از تمام کساني که به من کمک کردند که چنين تيم قدرتمندي را تشکيل دهيم تشکر مي‌کنم.

هاينکس در پايان درباره انتخاب ، کريستيانو رونالدو به عنوان "مرد سال فوتبال جهان" گفت: هر سه بازيکن شانس کسب عنوان برترين بازيکن جهان را داشتند. اگر ريبري مي توانست به اين جايزه دست پيدا کند خوشحال‌تر مي شدم. به نظر من ريبري هم شايسته دريافت "توپ طلا" بود.

يوپ هاينکس در حالي شب گذشته به عنوان بهترين مربي فوتبال جهان در سال 2013 انتخاب شد که سرآلکس فرگوسن يکي از گزينه‌هاي انتخاب برترين مربي در مراسم حضور نداشت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها