کد خبر: ۱۹۷۴۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۴ دی ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «منتقدان بهتر است اول پست بازی مرا بشناسند بعد راجع به گل نزدنم انتقاد کنند.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از فارس ، غلامرضا رضایی در خصوص انتقاد از وی به عنوان گل نزن ترین مهاجم لیگ برتر در برنامه 90 اظهار داشت: «من همیشه گفته‌ام برای من از همه چیز مهم‌تر در تیم جوان و با انگیزه فولاد جلب کردن نظر حسین فرکی و سایر اعضا کادر فنی است تا بتوانم جواب اعتمادها را بدهم، دیگر به چیز دیگری توجه نمی کنم.»

 

وی افزود: «متاسفانه عده‌ای از من انتقاد می کنند که در یک سال اخیر در گل‌زنی ناموفق بوده‌ام. من از این آقایان سوال می کنم که آیا می دانند من در چه پستی بازی می کنم؟»

 

رضایی تاکید کرد: «من حدود یک سال و نیم است مخصوصا در فولاد در پست هافبک بازی می‌کنم. چه ایرادی دارد کسانی که مطالبی را منعکس می‌کنند حداقل فیلم بازی ‌های مرا ببینند. البته من به این حرف‌ها و مسائل هرگز توجه نمی‌کنم و مطمئن باشید هر روز با قدرت بیشتر کار خودم را انجام می‌دهم.»

 

بازیکن تیم فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: «این را همیشه گفته و هزار بار دیگر تکرار می‌کنم تکیه غلامرضا رضایی فقط به خدای بزرگ است نه هیچ بنده‌ای. الان هر چه در توان دارم به نمایش می‌گذارم تا کادر فنی از من راضی باشد. حالا هر کسی هر حرفی دوست دارد درباره‌ام بزند. من همیشه به دنبال اجرای تاکتیک تیمی کادر فنی بودم و خدا را شکر خوب یا بد توانستم نظر مربیان خودم را جلب کنم. امیدوارم تا آخر هم همین طور باشد حالا هر کسی هر چیزی دارد بگوید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها