کد خبر: ۱۹۷۴۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۴ دی ۱۳۹۲
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران علت انتخاب لیونل مسی را توضیح داد.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فوتبال پرتغال، کارلوس کی‌روش قبل از مراسم انتخاب بهترین‌های جهان که شب گذشته در شهر زوریخ سوئیس انجام شد،‌ در نهایت تعجب به هموطنش کریستیانو رونالدو رای نداد و لیونل مسی را برگزید.

این موضوع باعث ابهام برای بسیاری شد که وی علت این مسئله را توضیح داد. مربی 59 ساله ایران اظهار داشت: در ایران اینگونه  رای دادن اصولا حرکتی گروهی و ملی نیست.اما رسم است که با اعمال نظر همه مربیان لیگ چنین گزینشی انجام می‌شود. من هم به عنوان مسئول تیم ملی،‌آزادانه به این گونه انتخاب جمعی احترام می‌گذارم و موظف به پذیرش آن هستم.

وی ادامه داد: در همه جا وقتی به طور کلی انتخابات انجام می‌شود، حتی اگر بازنده باشید،‌موظف به قبول و پذیرش آن است.این مسئله به وضوح نشان می‌دهد شما چه شخصیتی دارید و مدل زندگی‌تان چگونه است.

به اعتقاد این مربی سیستم انتخاب بهترین‌ها در هر کشور با کشوری دیگر فرق دارد.

کی‌روش ادامه داد: در ایران این رای براساس نظر جمعی مربیان تیم‌های باشگاهی لیگ برتر است. در حالیکه در کشورهای دیگر گروهی کارشناس چنین تصمیماتی می‌گیرند. در نهایت آزادگی و احترام موظفید نظر جمعی را بپذیرید. باید بدانیم دنیا در لیسبون آغاز نشده و به پایان نمی‌رسد. در مادرید هم همینطور.

او در پایان تاکید کرد: رای داده شده به بهترین بازیکن جهان،‌ به حق و شایسته است. من به کریس‌رونالدو از همین جا سلام می‌کنم و برایش آرزوی سعادت می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها