کد خبر: ۱۹۷۲۵۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۳ دی ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عجیب است که چرا داوری که در بازی‌های حساس قبلی اشتباهات تاثیرگذار داشت و تایید هم شد، دوباره برای بازی حساس ما با فولاد انتخاب شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی دایی در واکنش به رای کمیته انضباطی درباره محسن قهرمانی گفت: اول باید به عرض شما برسانم من توبیخ نشدم. از تمام کسانی که در این پرونده مانند نهادهای امنیتی زحمت کشیدند تا خیلی از چیزها روشن شود و پیگیری‌های لازم شد صمیمانه سپاسگزارم.

دایی ادامه داد: متاسفانه در آرای صادره ابهاماتی وجود دارد که خیلی دوست داشتم با مسئولان کمیته انضباطی و استیناف در این باره حرف بزنم تا ابهامات من مشخص شود.


دایی درباره اظهارات سالارکیا مبنی بر اینکه رای کمیته انضباطی عادلانه بود گفت: اصلا سالارکیا در این پرونده مسئولیت و جایگاهی ندارد که بخواهد ابراز خوشحالی کند. برخی اوقات باید به سواد حقوقی آقایان شک کنیم. ایشان اصلا محتویات اتفاقات را نمی‌دانست تا ابراز خوشحالی کند و حرف‌هایی را که زده مانند این است که خودش از خودش دفاع کرده. این آقا کجای برخی مسائل قرار داشت؟ اگر می‌دانست درباره برخی مسائل باشگاه پرسپولیس و کمیته استیناف عقب‌نشینی نمی‌کرد. من هم نمی‌دانم و اصلا ندیدم سالارکیا چگونه درباره مسائل اظهار نظر می‌کند و می‌خواهد از حق و حقوق من و باشگاه دفاع کند. من برای باشگاه متاسفم که ایشان این‌طور نظر می‌دهد. اگر آقایان در برخی مسائل خوب ورود می‌کردند من حتی رودرروی کمیته استیناف قرار نمی‌گرفتم. ایشان باید بداند راجع به چه چیزی اظهار نظر می‌کند و راجع به چیزی که فقط به او ربط دارد حرف بزند نه چیزی که به او مرتبط نمی‌شود و الان خبری نداشته درباره‌اش اظهارنظر کند. سوال من اینجاست ایشان اصلا کجای پرونده بوده که الان راجع به پرونده ابراز خوشحالی می‌کند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها