کد خبر: ۱۹۷۲۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۲۳ دی ۱۳۹۲
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال فقط از کناره‌ها به گل می‌رسد و اگر تیمی کناره‌ها را ببندد، استقلال هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و من فکر می‌کنم این تیم در دربی به مشکل می‌خورد.
یدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درخصوص شرایط استقلال قبل از دربی 78 گفت: من چند بازی استقلال را دیده‌ام اما این تیم خوب و جالب بازی نمی‌کند اما خوب نتیجه می‌گیرد با این همه فکر می‌کنم استقلال کار سختی در دربی دارد چراکه پرسپولیس تیم خوبی است اما امیدوارم این بازی با برد استقلال به پایان برسد چراکه هواداران خوبی دارد و حیف است که ناراحت از ورزشگاه بیرون بروند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره جدایی نکونام و منتظری از این تیم افزود: این دو بازیکن بازیکنان تاثیرگذاری هستند اما استقلال برای پر کردن جای آنها مهره دارد و فکر نمی‌کنم با رفتن نکونام و منتظری از این تیم به مشکلی بربخورد. استقلال از نظر مهره بازیکن کم ندارد اما فعلا چند نفر از آنها مصدوم هستند. به نظرم منتظری نباشد حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی هستند که جای او را پر کنند و فکر می‌کنم ساموئل خیلی سرحال‌تر از نکونام است اما با این همه قبول دارم دستشان بر روی نیمکت در حال حاضر خالی است.

وی در مورد اینکه جدایی بازیکنان استقلال مربوط به چه چیزی می‌شود ادامه داد: من فکر می‌کنم مشکلاتی بوده که این بازیکنان از استقلال جدا شدند و هم مشکلات فنی در آن دخیل است هم مشکلات مالی و هم مشکلات مدیریتی و فکر می‌کنم ادامه این روند برای استقلال خوب نیست و امیدوارم که دیگر شاهد چنین موضوعی نباشیم.

اکبری درخصوص اینکه نقش امیر قلعه‌نویی در جدایی این بازیکنان چیست اظهار داشت: با شناختی که من از قلعه نویی دارم او نقش زیادی در جدایی بازیکنان داشته است. مگر می‌شود یک مربی آنهم مثل امیر قلعه‌نویی در رفتن بازیکنان تاثیرگذار نباشد؟! اما به نظرم این کارها خوب نیست و امیدوارم ادامه پیدا نکند.

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه استقلال در هر بازی از روی سانت و با حداقل گل به برتری می‌رسد ادامه داد: استقلال از نظر فنی چیزی ندارد و به بن‌بست رسیده است. این تیم با استفاده از تجربه بازیکنانش به پیروزی می‌رسد وگرنه از نظر فنی این تیم چیزی برای صحبت ندارد که قلعه‌نویی از آن تعریف می‌کند. من فکر می‌کنم این مربی اشباع شده و باید کار را به مربی جوان و باانگیزه‌ای مثل منصوریان بدهد.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی چیزی برای ارائه ندارد و من با دیدن بازی‌های استقلال از این تیم ناامید شدم چراکه استقلال را هیچگاه اینگونه ندیده بودم. بازی‌هایی بوده که حریف از استقلال سرتر بوده اما استقلال با توجه به تجربه بازیکنانش به برتری رسیده است. استقلال خالی از حرکات تاکتیکی است.

اکبری در پایان گفت: استقلال فقط از کناره‌ها به گل می‌رسد و اگر تیمی کناره‌ها را ببندد استقلال هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و من فکر می‌کنم این تیم در دربی و مقابل پرسپولیس به مشکل می‌خورد. استقلال تیم مقتدری نیست و باید تغییراتی در امور فنی این تیم داده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها